Roger

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

dif_89

Ny medlem
Roger
Tja!!

En ny medlem på freeride har kommit:P en helt konstig sådan... Verkar vara någon slags perevers gubbe eller så äre bara någon som driver med en... Såg bland annat att han hade skrivit följande till "jeppenator"(Hej!

Ser att ni på freeride tycker om tävlingar. Försök att knipa min 1000 plats på besökargrejen så ska du få en överraskning. Förresten har jag börjat gilla er ungdomar mer och mer -dags för en liveträff, Grilla lite, bada naken och bara umgås?

Din m8, Roggeponken)

Såna som han borde Johan och co ta bort:P bättre att dom tar bort såna än att väljer asfula bilder som utvald fr bild...

PIZZZ!

Roger
Ja det är någon som driver med dig, mer säger jag inte MOUAHAHAHA

5 minuter.

Senast redigerad av en moderator:
Roger
Ska man skratta eller gråta?

"rogge" verkar lite över kåt på ungdommar (vad jag har läst)

hoppas att det är ett skämt bara...

//sim

Roger
rogge är egentligen 15 bast och gay fatta att han e oseriös för i helvette, fast han e iförsig jobbig och ful sp´å ja kan förstå att folk klagar

Roger
i hur mångas gästböcker har han egentligen skrivigt i ?
Det verkar tydligen vara ganska många

Roger
"Hej Hjalle!

Har funderat lite på sistone vem du egentligen är.
Såg bilden av dig med ett basketlinne på och tycker du verkar riktigt söt.
Har du lusten att veta mer om mig och dela mina intressen? Hör av dig!

Din, Roger"

Det skickade han till mej

jag svarade

"Käre Roger.

Jag skulle gärna lära känne dig bättre, du verkar vara en riktigt gullig kille. Mina intressen är, långa skogspromenader, mysa med pojkvännen, och små söta djur.

Hör gärna av dej

Puss / Hjalle"

Roger
Hjalle_S sa:
"Hej Hjalle!

Har funderat lite på sistone vem du egentligen är.
Såg bilden av dig med ett basketlinne på och tycker du verkar riktigt söt.
Har du lusten att veta mer om mig och dela mina intressen? Hör av dig!

Din, Roger"

Det skickade han till mej

jag svarade

"Käre Roger.

Jag skulle gärna lära känne dig bättre, du verkar vara en riktigt gullig kille. Mina intressen är, långa skogspromenader, mysa med pojkvännen, och små söta djur.

Hör gärna av dej

Puss / Hjalle"
HAHA,! Klockren

Roger
Oj, har jag fått en egen "tråd" som ni brukar kalla det tillägnad mig själv redan efter en dag.
Det här är en "stor bedrift" som vi brukar säga härifrån jag kommer.
Jag är väldigt glad åt den stora uppmärksamheten jag fått även om jag känner mig lite obekväm då jag inte är van vid det. Jag försökte tidigare på att göra en tråd här på freeride. Den försvann och samtidigt hände det något konstigt. En gul varning uppenbarade sig i min "fr-mail". Det gick inte att svara men fick senare reda på att jag begått ett misstag.

Förlåt om min första dag gått snett, jag lovar att bättra mig så gott jag kan men eftersom jag alldrig "hängt" här vet jag inte riktigt hur man beter och uppför sig här. Hoppas ni kan hjälpa mig!

Har i allafall lärt mig att säga "PIZ" och "YO, YO". Någon får gärna förtydliga vad det betyder.
Har ni frågor, är det bara att ni stället dom. Tyvärr är jag inte så villig att prata om mitt privatliv då endel personer är "efter" mig pga av endel okända saker.

Din vän, Roger

Roger
Jag vet inte om vi delar samma uppfattning om ordet "skönt". Kan du specificera dig?

Roger
HAHA, tusen besökare (nästan) på 26 h är nåt nytt rekord för en ny medlem haha

Roger
Så himla löjligt att driva med folk på det här sättet, inte ens kul. skaffa dig ett liv "roger".

Roger
Snälla ni, var inte rädda. Morgondagen kommer, och så fortsätter det.
Lev livet som satan innan satan lever livet med dig!

Eran vän, Roger

Roger
detta skrev han till mejj : /

Av: Roger_Wallenberg Idag 00:57 Svara

Hej Kevin Holmbom.

Jag tror inte vi hälsat, Roger Wallenberg heter jag och är ganska ny här.
Du verkar ha fått lite fel uppfattning om mig, jag är absolut ingen pedofil även om jag tycker om barn - som du! Hoppas vi kommer tillrätta med detta och att även du kan ansluta dig till min vänskapskrets.

Din vän?, Roger

Roger
Är ni beredda ungar, vill ni äntligen höra hemligheten som ska få freeride att koka som nykokad kola?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp