Ryggsäck sökes

dnleriksson

Aktiv medlem
Ryggsäck sökes
Nån som vet nåt om Salomon Valdez 200? Hittade den idag men kan inte hitta något pris eller någon leverantör. Salomons hemsida funkar ju förstås inte. Här är iaf en länk där man ser hur den ser ut. http://sailandski.co.uk/acatalog/Back_Packs.html
Ser riktigt bra ut tycker jag. Om man söker på den så får man upp en annan modell som heter BP valdez 200 (står för BackPack antar jag). Vet inte om det är en annan säck el. en annan årsmodell bara. Den ser iaf inte ut att vara mycket för världen.
Vore tacksam om någon vet nåt annars blir det nog en Dakine Heli-Pro, nån som vet var man kan köpa en black/blackcamo förresten. På den lokala Intersport-butiken (Sollentuna) har dom bara den svarta.

Ryggsäck sökes
va inne på playground i sthlm för nån vecka sen, å dom hade en säck som hete osprey 25+5 rekomderar dej att titta på den, den va grymt skön!
Den var väldigt bra genomtänkt i alla detaljer, märktes att dom verkligen lagt ner sej.

Ryggsäck sökes
Ok, jag såg black/blackcamo på nån onlineshop i USA så då finns den inte i Sverige än alltså. Får väl vänta och se. Salomonryggan då, ingen som vet nåt?
Tack för övriga tips, lätt att fastna vid ett par märken men det är alltid bra att vidga sina vyer.

Tillbaka
Topp