Oj oj oj...
Kungen av denna tråd är: "1-Elis", du är bäst!
Starta ett 1-Elis varumärke baserat på dig du behöver ingen sponsor.
Du droppade en epic line som förändrade världen =
fast en gång var det riktigt roligt.. en ledar som åkte sist svänge till ett hopp ochkörde duffy! ;
-Ungefär som Boten Anna eller Schanppy der krokodil.
________________________________________________________________________________
Jag hoppas att Politikerna har lagt till skidåkning i "Svearikes Lag" där den här tråden ska vara facit.
________________________________________________________________________________
Förmodligen kommer den här tråden aldrig att ta slut.
Peace Love and Understanding
|
|
Det är detta som mänskligheten har svårast med. =)
Every generation needs a revolution! <- Winston Churchill
I år är det mest inne i backen att klä sig på ett sätt som så många som möjligt stör sig på! (helst jeans innanför pjäxorna)
När jag har en dålig dag där inget funkar, kan jag hata allt i backen.
När jag har en bra dag tycker jag att allt är fantastiskt eller roligt.
Om det inte är en bra dag ser jag omedelbart till att det blir en. Word.
Mer snygga tjejer i backen!
+1
Efter att Hasse var tvungen att rensa lite för att inte världen skulle nå sin ände fortare än snön smälter måste jag passa på att leva lite på "the edge" när jag skriver:
1.1 Sundhet och "netiketten" (trevlighet)
Jag tycker allas åsikter var minst bra. Tyvärr kan jag inte respektera det någon skrivit, respekt.
Jag struntar rakt i sunt förnuft och trots att jag är osäker på om det jag skriver är ok att skriva så skriver jag det i alla fall.
1.3 Ansvar och innehåll (angripa personer)
Jag angriper härmed flera personer ovan speciellt han, han och han.
2. Forumets regler (hålla sig till ämnet, mm.)
Saker som inte irriterar mig i backen är; Nyfallen puder på nypistat underlag utan konstsnö.
*Jag måste livligt angripa minst en 7-8 stycken här uppe på ett konstruktivt sätt. Detta inlägg är riktigt elakt och upprört, jag postar det utan att tänka efter. Jag har sjukt stora problem med ALLA kommentarer och jag svarar därför med text som ytterligare kan förvärra situationen. Det är nog bäst om någon kan trycka på [!]-ikonen så att Freeride kan undersöka den här tråden och ta till lämpliga åtgärder, som att göra ingenting eller garva lite halvt typ.
Eftersom moderatorerna har full bestämmanderätt och inte behöver försvara sitt agerande i forumet med mer än att de är här för din/min och så dom där andra du vets skull..., för forumets bästa. Så är det nog bäst att jag accepterar, sådetså!
Efter som jag känner mig jätte orättvist behandlad helt utan anledning, så har jag inte ork till att försöka se om det kanske finns en anledning till att inget hänt eller kommer att hända. Ändå, konstigt nog, tycker jag att en moderator har handlat fel mot mig och så har jag en massa konstruktiva synpunkter på det, som jag naturligtvis inte meddelar i tråden. Men ett litet "klagomål" kan jag kosta på mig, oj nu riskerar det att bli raderat.
5. Regelbrott (Om man gjort nåt fel...)
Eftersom jag nu begått brott mot alla regler ovan är jag med andra ord en riktig gansta! Nu kommer nog en varning snart och det här känns rätt grovt altså, typ grov förseelse så det kan blir rättsliga åtgärder! Där min riktiga identitet (tönt) kan bli avslöjad på grund av min sedan länge misstänkt komiska aktivitet här på Freeride.
moderatorerna är bäst