salomon kreation

pege

Medlem
salomon kreation
hej! undrar bara om salomon kreation är breda eller smala, för jag har rätt breda fötter och känner nästan inte utsidan av foten .. eller om ni vet ngra andra jibbpjäxor som är breda :)

salomon kreation
jag har relativt breda fötter och jag gillar kreation. det här årets kreation var skönare än förra årets. men testa i affärer och sånt för att känna vad som känns rätt

salomon kreation
Svar ja, kreation är rätt breda samt att dom är väldigt mjuka i sidorna så det bör inte vara några problem för bredfotade ;)

salomon kreation
jag har breda fötter som satan själv och jag kör nordica jibb med speciella sulor som jag lagt in, perfa!

salomon kreation
jag snackade med en i vemdalens skidshop om spk och han sa att dom var totalt vädelösa?:O Han sa att dom var så breda att det var lika bra att åka i snowboard boots, och nu värkar alla här som har den ha breda fötter så jag måste fråga ifall det är fel av mig som har vanlig bredd på foten att köpa dom? Har problem med benhinnorna så har länge tänkt på Salomon Kreation

salomon kreation
TheFibretech sa:
jag snackade med en i vemdalens skidshop om spk och han sa att dom var totalt vädelösa?:O Han sa att dom var så breda att det var lika bra att åka i snowboard boots, och nu värkar alla här som har den ha breda fötter så jag måste fråga ifall det är fel av mig som har vanlig bredd på foten att köpa dom? Har problem med benhinnorna så har länge tänkt på Salomon Kreation
köp fulltilt ist, bättre pjäxa också

Tillbaka
Topp