Salomon Magic 2009/10 (efterföljare till Gangsta)

Aspebo sa:
Pizzaaugust sa:
Har ni lagt märke till att man typ kan göra jackan till en väst? Kolla team europes bidrag. Jäävla värt alltså
jag har suttit å funderat över det där! Sen sa en polare att han bara tror hh har "rullat upp" ärmarna typ, kan det va så? först trodde jag iaf han hade klippt av ärmarna, men det är jag mer osäker på nu.
någon som har säker info om hur det är med detta? skulle va sjukt nice om man kan göra en väst av den :)

sen en fråga, någon som har en ganska säker aning om vad priset på denna vackra skapelse kommer ligga på? :)
Tror inte dom är upprullade, då hade det synts på axelpartiet som hade blivit sjukt stort typ. Kollar man på bilden med så ser det ut som det går en dragkedja vid det lila på axeln.

kollade nu igen, och han skulle typ kunna ha rullat upp den ändå. Ser ojämnt ut i kanterna.

Senast ändrad:
Pizzaaugust sa:
Tror inte dom är upprullade, då hade det synts på axelpartiet som hade blivit sjukt stort typ. Kollar man på bilden med så ser det ut som det går en dragkedja vid det lila på axeln.

kollade nu igen, och han skulle typ kunna ha rullat upp den ändå. Ser ojämnt ut i kanterna.
Håller med din första tanke .. de e grymt svårt att rulla upp armarna på en jacka och ändå inte få någon "bula".

Antingen så sitter de dragkedjor vid armarna på jackan eller så har HH helt enkelt fått en egen variant av jackan, de e vad jag tror.

Rylle95 sa:
Rylle95 sa:
Tobbe-ring sa:
Fick precis chansen att testa Salomons nya Magic Jacket och Magic pant. (efterföljare till Gangsta). Släpps tydligen enbart till nästa vinter. Sjukt fet iallfall!

https://www.freeride.se/member/photo.php?id=76788
Men har ni sett att det henk!e har är grönt. Det är ju inte samma ställ!
oj märkte sen att det var blått igen senare i filmen. måste ha varit nå med ljuset
You know you gatta take it easy with the weed, That
shit robs you of your ambition.

Det är snyggt ifall man har typ svarta brallor o sen jackan elr tvärtom men hela stället är för grötit :P

Jag skrev förut att den var ful, förstår fan inte vad jag tänkte med. Detta är en av dom snyggare ställen jag sätt. Ett mästervärk

helt sjuukt snygg faktiskt!!1
MEn dock så har ALLA sponsrade åkt på de iår, och nästa år kanja tänka mig att ALLA jibbers i hela världen kommer åka i de, så på de viset suger dehär stället!
Men sjukt snygt äre!

Railson sa:
MEn dock så har ALLA sponsrade åkt på de iår, och nästa år kanja tänka mig att ALLA jibbers i hela världen kommer åka i de, så på de viset suger dehär stället!
Men sjukt snygt äre!
SANT, kommer bli som med g-suiten.
det kommer vara snyggt tills i vinter då alla kommer köra runt på det och man ser det hela tiden och blir spyless på de =d

JesperEngstrom sa:
Railson sa:
Men sjukt snygt äre!
SANT, kommer bli som med g-suiten.
det kommer vara snyggt tills i vinter då alla kommer köra runt på det och man ser det hela tiden och blir spyless på de =d
va väl inte så jäkla många som åkte runt i det. visst det va nån här och där, men det stället sticker ut i backen så man tänker på det varje gång man ser det.
men trodde faktiskt det skulle vara fler som hade det.

blir av att köra med det här stället i vinter tror ja! om de inte kommer upp nått nytt som klår detta!
hmm..

äre sant att man kan göra jackan till en väst? någon som vet?
såg bara att hH hade de, har han klippt sönder kanske?

dom gröna magic byxorna plus vit jacka e klinare

Den jackan och lia byxor som nån person jag har sett har de så. tror de var simon ericsson. de är sjukt cleant.

Den Finns inte en grön eller nån annan färg på "Magic" Men de finns "Gangster" i typ mörk lila och en i grönt som ser ut som magic suit, Till skillnad från att Magic Jacket är en parkas jacka! (:

Nya gangster jackan i lila och magic suit byxorna vore fett!!!! :O

Senast ändrad:
använder mej lite av denna tråd nu!

ingen som har förra årets lila gangster pants?

Någon som har vet hur mkt Magic suit jackan/byxorna kommer att kosta? Har kollat lite på internet men hittar inget pris...

Tänkte kanske köpa det:P Men vill ju veta stolekarna på ett ungefär:) Ngn som vet ngt om dem. jag är 1.64cm

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp