Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tror inte dom är upprullade, då hade det synts på axelpartiet som hade blivit sjukt stort typ. Kollar man på bilden med så ser det ut som det går en dragkedja vid det lila på axeln.Aspebo sa:jag har suttit å funderat över det där! Sen sa en polare att han bara tror hh har "rullat upp" ärmarna typ, kan det va så? först trodde jag iaf han hade klippt av ärmarna, men det är jag mer osäker på nu.Pizzaaugust sa:Har ni lagt märke till att man typ kan göra jackan till en väst? Kolla team europes bidrag. Jäävla värt alltså
någon som har säker info om hur det är med detta? skulle va sjukt nice om man kan göra en väst av den
sen en fråga, någon som har en ganska säker aning om vad priset på denna vackra skapelse kommer ligga på?![]()
Håller med din första tanke .. de e grymt svårt att rulla upp armarna på en jacka och ändå inte få någon "bula".Pizzaaugust sa:Tror inte dom är upprullade, då hade det synts på axelpartiet som hade blivit sjukt stort typ. Kollar man på bilden med så ser det ut som det går en dragkedja vid det lila på axeln.
kollade nu igen, och han skulle typ kunna ha rullat upp den ändå. Ser ojämnt ut i kanterna.
aa ingen som har någon typ av prisuppgifter?Arvberger sa:Vet nån vad den kostar?
Men har ni sett att det henk!e har är grönt. Det är ju inte samma ställ!Tobbe-ring sa:Fick precis chansen att testa Salomons nya Magic Jacket och Magic pant. (efterföljare till Gangsta). Släpps tydligen enbart till nästa vinter. Sjukt fet iallfall!
https://www.freeride.se/member/photo.php?id=76788
haha, det är exakt samma ställ, var har du fått för dig att det är grönt?Rylle95 sa:Men har ni sett att det henk!e har är grönt. Det är ju inte samma ställ!Tobbe-ring sa:Fick precis chansen att testa Salomons nya Magic Jacket och Magic pant. (efterföljare till Gangsta). Släpps tydligen enbart till nästa vinter. Sjukt fet iallfall!
oj märkte sen att det var blått igen senare i filmen. måste ha varit nå med ljusetRylle95 sa:Men har ni sett att det henk!e har är grönt. Det är ju inte samma ställ!Tobbe-ring sa:Fick precis chansen att testa Salomons nya Magic Jacket och Magic pant. (efterföljare till Gangsta). Släpps tydligen enbart till nästa vinter. Sjukt fet iallfall!
You know you gatta take it easy with the weed, ThatRylle95 sa:oj märkte sen att det var blått igen senare i filmen. måste ha varit nå med ljusetRylle95 sa:Men har ni sett att det henk!e har är grönt. Det är ju inte samma ställ!Tobbe-ring sa:Fick precis chansen att testa Salomons nya Magic Jacket och Magic pant. (efterföljare till Gangsta). Släpps tydligen enbart till nästa vinter. Sjukt fet iallfall!
SANT, kommer bli som med g-suiten.Railson sa:helt sjuukt snygg faktiskt!!1
MEn dock så har ALLA sponsrade åkt på de iår, och nästa år kanja tänka mig att ALLA jibbers i hela världen kommer åka i de, så på de viset suger dehär stället!
Men sjukt snygt äre!
va väl inte så jäkla många som åkte runt i det. visst det va nån här och där, men det stället sticker ut i backen så man tänker på det varje gång man ser det.JesperEngstrom sa:SANT, kommer bli som med g-suiten.Railson sa:helt sjuukt snygg faktiskt!!1
MEn dock så har ALLA sponsrade åkt på de iår, och nästa år kanja tänka mig att ALLA jibbers i hela världen kommer åka i de, så på de viset suger dehär stället!
Men sjukt snygt äre!
det kommer vara snyggt tills i vinter då alla kommer köra runt på det och man ser det hela tiden och blir spyless på de =d
Du har då ingen känsla för färgerAspebo sa:jag vill haaa! det skulle jag kunna mixa sååå sjuukt nice med mitt lila gangster ställ![]()
haha whaaat? det är ju typ turkost och lila i magic, och sist jag kolla funkar både turkost, vitt och lila till lila?affelito sa:Du har då ingen känsla för färgerAspebo sa:jag vill haaa! det skulle jag kunna mixa sååå sjuukt nice med mitt lila gangster ställ![]()
![]()
Jag har, vill nån köpa?jstalis sa:använder mej lite av denna tråd nu!
ingen som har förra årets lila gangster pants?