Salomon Magic 2009/10 (efterföljare till Gangsta)

hmm så det var den HH hade. De va inte jätte snygg tycker jag men ändå ganska coolt men inte som gangsta suit.

Vems är det?

Senast ändrad:
tycker stället va sådär faktiskt..
men den kommer ju bli allas favorit bara för att henke kör i den :P

Aldelens för grylligt i mina ögon, ska vara rena snygga färger och mönster! :))

jo det var det stället som hh körde med i dew kvalet.

men tyckte inte om det när man såg det på nära håll.
;P;P

dom vara precis lika fula som getthosuiten. för dne rödvita är så ful att jag mår dåligt av att se den.

tror den kan va snygg på riktigt.. alltid svårt att få en uppfattning om hur saker och ting ser ut bara igenom en bild..

sen är de svårt att överträffa gangstersuiten. så det är klart att det inte kan bli lika bra!
jag tror endå den kommer bli en storsäljare!

Då får nästa år bevisa om det var att Henrik Harlauts användande av Gangstastället som ledde till köphets eller om folk verkligen tyckte att det var snyggt.

Senast ändrad:
H-T sa:
Då får nästa år bevisa om det var att Henrik Harlauts användande av Gangstastället som ledde till köphets eller om folk verkligen tyckte att det var snyggt.
precis. personligen förstår jag inte vad som är det "snygga/speciella" med gangsterstället. tycker själv det är sjukt fult, men det är ju självklart en smaksak.. sen är det ju så pass häftigt att henrik harlaut åker i det, så man blir ju nästan tvungen att köpa ett bara därför!

Senast ändrad:
ne för mycket crap över det hela, ser ju ut som nagot som technine skulle kunna spotta ut.

Det var helt sinnessjukt fult. Ser ju ut som om Topstreetwear släppte en vinterkollektion...

Inte alls lika cleant som den förra men efter någon veckas andvändning av harlaut så kommer den vara älskad för evigt.

tror det kan blir snyggt om man väljer antingen jackan eller brallorna och har till det ett helfärgat plagg ^^ men det såg snyggt ut när Henke hade den^^

AYttling sa:
tror det kan blir snyggt om man väljer antingen jackan eller brallorna och har till det ett helfärgat plagg ^^ men det såg snyggt ut när Henke hade den^^
självklart såg det snyggt ut. det var ju "Henke" som hade den på sig.. då spelar det ju ingen roll om den är ful egentligen.

tyckte inte den var snygg

ialla fall lika snygg som gangsta suit som är oslagbar

Tror att det hade blivit redigt mycket snyggare om lila var den dominerande färgen på byorna och bara mindre inslag av det dära "magiska" plottret. Lite för mycket brunsås på för lite mos som kruxulidux säger.

Men annars var det ju rätt hyphy

jag tyckte det var sjuuukt snyggt iaf, spelar ingen roll om HH har använt det eller inte, men hade varit snyggare och ha den där jackan till ett par lila pants ^^

ehh.. jag ska vara först md något nu, vet att alla kommer ändra sig om någon månad och tycka att det är sjukaste skapelsen och alla kommer köpa det. så jag säger redan nu att det är AWESOME!

Senast ändrad:
Jibb - Skidor
Diskutera skidutrustning för: Park, Pipe, Rails.

Mode
Skidkläder & goggles.

Jag vet inte hur svårt det kan vara ...

-----------------------------------------------------------------------------------------

Snyggt va det då inte nu iaf, men tror man kommer ändra sig lite när man ser det irl

Tyckte gangsta stället va sjukt fult men när jag såg det i sälen va det rätt ballt faktiskt (stavhållarna va ju kung!)

Senast ändrad:

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp