Sarah Burke

• Trådstartare Trådstartare ME2
  • Start datum Start datum

ME2

Ny medlem
Sarah Burke
Är det någon som vet vad Sarah Burke åker på för skidmärke??
Ibland åker hon på Armada och ibland på salomon men inget av teamen har med henne på sin lista som de lagt ut på sina hemsidor..
Skulle vara Kul att veta bara.. Känns ju konstigt om hon inte skulle ha någon skidsponsor..

Sarah Burke
Hon var sponsrad av salomon men hon hoppade av efter gräl om kläder, tror jag. iaf kom hon och salomon inte överens så hon är inte sponsrad av salomon längre. i slutet av förra säsongen var hon inte sponsrad av något skid märke, vet ej hur det ser ut nu. Läst att nytt skvaller på newschoolers.....

Sarah Burke
hon åker på armada, vet inte om hon är med i teamet, men man måste inte vara med i teamet för att sponsras, men ibland är dom skit sega att uppdatera team. annars är hon med i helly hansen teamet iaf

Sarah Burke
ok som om jag har förståt det hela så ligger det till så här. förut åkte hon på salomon sen fick hon ingen bra deal och just nu har hon ingen skidtillverkare som sponsor "officiellt" men ses åka på armada skidor.. eller???

Sarah Burke
Hon ju klädspons av Helly Hansen, och ibland har on Armada och ibland Salomon i filmer. Lite olika. Men jag tror Armada. För Salomon hade hon nog haft doms kläder..

Sarah Burke
Är det bara jag som har sett bilden på henne när hon inte har på sig nånting, och det bara är ett par Völklskidor som står i vägen för total lycka?

Sarah Burke
Jag kan inte hitta alla (eller jag hittar alla, men denna är den enda som jag kan lägga upp på ett smidigt sätt), men den här hittade jag...
sarah-burke-web.jpg

Tillbaka
Topp