typjennifer
Ny medlem
Säsongare Sälen 11/12
äre sant? :O DAMN! men andra hittar den ju, hur kommer det sig att du inte hittar den? :O Lägg till mig som vän annars så hittar du den under mina vänner. Jenna Malmqvist.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska göra min andra säsong i Kläppens skidskolaNilsson812 sa:Har fått jobb i kläppen :D Börjar alla säsongare i hela Sälen den 4:de December eller bara Kläppen?? Någon mer som fått jobb i Kläppen?
Var dig själv! Absolut bästa tipset jag kan ge dig.zzzzzz sa:Ska på intervju som liftvärd för lindvallen på söndag... några tips på frågor jag kommer att få?
Som Matte_90 sa, va dig själv. När jag var på intervju (förra året) så var det frågor om det jag hade skrivit i mitt cv, precis som alla andra företag brukar göra, sen så satt vi mest och snackade för att fördriva tiden typ!zzzzzz sa:Ska på intervju som liftvärd för lindvallen på söndag... några tips på frågor jag kommer att få?
Tror det är rätt så kört för dig denna säsongen. Iaf om man ska se inom skistar.Malin_Mao sa:Hej
Har varit bortrest och kom precis hem. Missade att sista ansökningsdagen var 1/9
Någon som har tips på vart jag kan vända mig?
/Malin
Maria013 sa:Lindvallen i vinter här med, whop whop!![]()
Jag ska jobba för Lindvallen restauranger iår och dom ringde upp dagen eftermatte_90 sa:Maria013 sa:Lindvallen i vinter här med, whop whop!![]()
Är det första gången?
Tänkte mest på om du varit på intervju och att de redan ringt upp dig om bekräftelse.
Ah, okejMaria013 sa:Jag ska jobba för Lindvallen restauranger iår och dom ringde upp dagen eftermatte_90 sa:Maria013 sa:Lindvallen i vinter här med, whop whop!![]()
Är det första gången?
Tänkte mest på om du varit på intervju och att de redan ringt upp dig om bekräftelse.Vad jag förstått ringer dom oftast upp dom som blir erbjudna jobb närmsta dagarna efter intervjun, och de som får ett nej eller blir reserver får oftast besked i slutet inom den period de lovat att lämna besked. Behöver inte vara så i alla fallen.. Hur som helst, Lycka till !
Jag har jobbat för Skistar tidigare och då var det så för alla jag pratade med iaf ;/ Och vet att dom erbjudit ett par stycken arbete i Lindvallen för Skistar som dom ringde till direkt på måndagen efter intervjuhelgen i örebro nu iår.. Säger inte att det alltid är så men i regel kör dom så för att dom som blir erbjudna jobb ska få chansen att fundera & tacka ja eller nej, för att annars ge chansen till nästa.. Men det behöver inte alls vara så, bara det jag har erfarenhet avmatte_90 sa:Ah, okejMaria013 sa:Jag ska jobba för Lindvallen restauranger iår och dom ringde upp dagen eftermatte_90 sa:
Är det första gången?
Tänkte mest på om du varit på intervju och att de redan ringt upp dig om bekräftelse.Vad jag förstått ringer dom oftast upp dom som blir erbjudna jobb närmsta dagarna efter intervjun, och de som får ett nej eller blir reserver får oftast besked i slutet inom den period de lovat att lämna besked. Behöver inte vara så i alla fallen.. Hur som helst, Lycka till !
Jag sökte ju via Skistar, såatt det är väl annorlunda antar jag. Tre veckor är vi tvungna o vänta. Var tydligen en lång process att pussla ihop alla som var på intervjun och se vilka som passar att jobba ihop osv.
Lycka till själv!
Jaha, det är såpass. Attans, nu blev man lite orolig...Maria013 sa:Jag har jobbat för Skistar tidigare och då var det så för alla jag pratade med iaf ;/ Och vet att dom erbjudit ett par stycken arbete i Lindvallen för Skistar som dom ringde till direkt på måndagen efter intervjuhelgen i örebro nu iår.. Säger inte att det alltid är så men i regel kör dom så för att dom som blir erbjudna jobb ska få chansen att fundera & tacka ja eller nej, för att annars ge chansen till nästa.. Men det behöver inte alls vara så, bara det jag har erfarenhet avJag kan ha heelt fel, finns säkert bra chanser å få säsonga fast dom inte ringt än, Good luck! :D
Grattis!j0hancarlsson sa:Jag fick besked idag, så i vinter står jag i liften i Lindvallen!!![]()
Jag har ingen aning om hur många dom ringt, det sa de inget om..matte_90 sa:Jaha, det är såpass. Attans, nu blev man lite orolig...Maria013 sa:Jag har jobbat för Skistar tidigare och då var det så för alla jag pratade med iaf ;/ Och vet att dom erbjudit ett par stycken arbete i Lindvallen för Skistar som dom ringde till direkt på måndagen efter intervjuhelgen i örebro nu iår.. Säger inte att det alltid är så men i regel kör dom så för att dom som blir erbjudna jobb ska få chansen att fundera & tacka ja eller nej, för att annars ge chansen till nästa.. Men det behöver inte alls vara så, bara det jag har erfarenhet avJag kan ha heelt fel, finns säkert bra chanser å få säsonga fast dom inte ringt än, Good luck! :D
Har ju gått en vecka sedan intervjun.
Hoppas... :o
Grattis!j0hancarlsson sa:Jag fick besked idag, så i vinter står jag i liften i Lindvallen!!![]()
Du vet inte hur många dom ringt? När var du på intervju?
du får styra upp det här farsan Baloo!OscarSmedberg sa:Glöm det stellan, du ska till åre.
Grattis Johanj0hancarlsson sa:Jag har ingen aning om hur många dom ringt, det sa de inget om..matte_90 sa:Jaha, det är såpass. Attans, nu blev man lite orolig...Maria013 sa:Jag har jobbat för Skistar tidigare och då var det så för alla jag pratade med iaf ;/ Och vet att dom erbjudit ett par stycken arbete i Lindvallen för Skistar som dom ringde till direkt på måndagen efter intervjuhelgen i örebro nu iår.. Säger inte att det alltid är så men i regel kör dom så för att dom som blir erbjudna jobb ska få chansen att fundera & tacka ja eller nej, för att annars ge chansen till nästa.. Men det behöver inte alls vara så, bara det jag har erfarenhet avJag kan ha heelt fel, finns säkert bra chanser å få säsonga fast dom inte ringt än, Good luck! :D
Har ju gått en vecka sedan intervjun.
Hoppas... :o
Du vet inte hur många dom ringt? När var du på intervju?
Jag var på intervju i lördags![]()