Sätter du Backflip?

Sätter du Backflip?
menar ni att ni springer framåt och sedan slänger er bakåt och gör en backflip? eller är det vanlig stillastående ni menar?

har testat på skridskor en gång, men det gick inge bra...
dubbel på telisar har jag gjort!

Sätter du Backflip?
1,2,3 rutscel kanan typ 4,5m,men inte 5:an:P lägger också på skidor och lite här å var
+mollbergare(heter de så?) då man springer ut från 3:an å gör backflip

Senast ändrad:
Sätter du Backflip?
Enkel + Dubbel på mattan front som back.
Enkel 1-5
Dubbel ifrån 1an och 3ans svikt även 2x front ifrån 1an.
Mollis 1-10
Snowboard enkel (provat dubbel)
Ifrån 0.3-1,5m till mark.
Ifrån lian/rep ut i vatten.
Ifrån lian/rep upp på vägg m.m.

Sätter du Backflip?
slå den här då! jag har drar backflip från 1 3 5 o sjuan, och även mollbergare från samma höjder, flatspin 540, misty 540 från 1 3 o 5 och nääästan dubbel bakåtvolt från 1an. HA.

Sätter du Backflip?
sätter backflip från 1an 3an med svikt o 5an utan svikt, misty 540 från 1an-10an samt misty 720, misty 900 från 4an, dubbelfront och 1½ front från 1ans svikt :P

Sätter du Backflip?
Kan tyvärr bara enkel b-flip på stutts matta och inte från nå annat, men ska lära mej b- flip med 180 och en massa grabs resten av sommaren :D

Sätter du Backflip?
öhhm
1an, 3an, 5an, 7an o 10an på badhuus
Mollis från 5an, 7an o 10an på badhuus
studsmatta
ssx on tour, jibberish o allaa såna där spel:DxD
wallflip fast ja landar på en madrass istället:P
från en ställning ner till en madrass:P
klippor
bryggor
i vattnet
snaart på skidorxD(hoppas jaag)
osså är det så här att mitt minne e riktigt kaass så ja kommer inte ihåg nå meer:P:)

Senast ändrad:
Sätter du Backflip?
från 1an 2a 3an 5an och ut från matträcket på studsmatta nästan wallflip och mollbergare från 1an me svikt o 3an me svikt.

Sätter du Backflip?
Jag sätter backflip från Lilla Stugan på gården ner till gräs.
Det är ungefär 2-2,5 meter hög . Lika med elskåp och Fotbollsmål

Sätter du Backflip?
bord vägg måste var över 30 cm för att jag ska klara det sne upp til 3 meter fast har testas över
strax efter 3 en gång men mina föter mådde ju inte så bra efter det kan ja säga..

Senast ändrad:
Sätter du Backflip?
1:an,2:an,Studsmatta,Staket upp till 1-3,5 meter,skidor,släntar ( på marken),hopptält,bungyjump,lastpall (ca 20cm högt)

Sätter du Backflip?
På skidor från 1:an 3:an mollis Från 1:an och från elskåp och staket och järnröret på studsmattan och på studsmatta såklart

Senast ändrad:
Sätter du Backflip?
studsmattan ha kul men fett för easy!!! sjukt kul från typ klippor!!! man lär sig när de svider=) rygg-plask från 10an! ja lovar inte skönt... men prova också träd!!

Sätter du Backflip?
haha grymmt nice!!! molbergare från 7an imponerande jag har bara satt den från 5an och från alla bergen i trosa, "kalkbrottet" åk dit grymmt nice=)

Sätter du Backflip?
1,ans trampolin från studsmattan (har gjort det) men jag höll på å slå ihjäl mig så jag gör det aldrig mer igen, Är det inte risk för överslag när man försöker på backflip från 3,an?

Tillbaka
Topp