Sätter du Backflip?

jeppenator

Aktiv medlem
Sätter du Backflip?
Hej.. måste bara fråga hur många som sätter backflip vart dom vill.. asså från bord å bänkar å sånt.. skulle va kul att veta om alla skrev upp :)

själv sätter jag backflip från:
1an,2an å 3an me svikt ner i vattnet.. och 5an utan svikt
Ner från mattan till marken (från järnröret)
Av mattan (hoppandes ut från den alltså)
Från bord och bänkar ner på sand och gräs..
Satte de precis från en klätterställning som är 2 meter hög ner på sand!

Update: Har även stått den på marken nu också.. görs från allt som inte överstiger 2 meter ner på mark.

Senast ändrad:
Sätter du Backflip?
Okok ! Jag sätter backflip från studsmatta, 1:an och 3:an. har inte testat från femman än, från vägg och ner från bänkar/bord.

Senast ändrad:
Sätter du Backflip?
studsmatta,1:an,3:an och har testat mot vägg men det gicki inte så bra..

Sätter du Backflip?
Fristående på gräs.
Hopptorn, alla höjder. Även dubbel från 1 och 3m svikt samt 5m plattform.
Klippor och broar, upp till 15m har jag kört. Stillastående molle från 12 och springmolle från 13. Skulle det finnas bättre avstamper vore högre höjder inget större problem... :)
Och nej, jag är självlärd.

Sätter du Backflip?
Studsmatta, bänkar, plintar, elskåp, gungställningar. Hopptorn och klippor upp till 10m, båtar, broar och endel annat skit.

Sätter du Backflip?
-jag sätter backflip och springande mollis från alla höjder i badhuset dvs, 1, 3, 5, 7,5, 10
-sätter mollis från avsatser ner på marken som ä ca 1,5m
-sätter backflip på plan mark och från avsatser upp till lite drygt 2m
- wallflip
-backflip av gungor
-och självklart på skidor
-och ännu mer självklart på matta

Sätter du Backflip?
jag sätter det överallt:
-marken
-bänkar
-3 m och landa på marken
-wallflip
-skidor
-backflip på studsmatta och dubbelbackflip
-gungor
-jag sätter mollis från alla höjder i badhuset: 1, 3, 5, 7,10

Sätter du Backflip?
Sätter man bakovolt på marken om man kan det från järnröret som går runt om studsmattan till studsmatta om nu fattar? hmm

Sätter du Backflip?
på studsmatta,på trampolin,om jag håller i 2 träd kan jag göre från marken,landade på huvve på snowboard.

Sätter du Backflip?
henning21 sa:
Sätter man bakovolt på marken om man kan det från järnröret som går runt om studsmattan till studsmatta om nu fattar? hmm
det var så ja började å då kan du det nästan på marken... men de skadar ju inte att pröva för du vet ju att du inte landar på nacken

Sätter du Backflip?
jadu, försökte från typ 3-4 meter ner till marken en gång :P.. de gick fan, försökte ett par gånger. men man fick sjukt ont efter ett par gånger också

annars är de lätt med molly från hopptorn o bf från bänkar o studsmatta o skidor mm.

Senast ändrad:
Sätter du Backflip?
jacobgus sa:
jadu, försökte från typ 3-4 meter ner till marken en gång :P.. de gick fan, försökte ett par gånger. men man fick sjukt ont efter ett par gånger
haha jag känner igen mej här.. de gör så jävla ont att landa ifrån lite högre höjder.. känns som att benen i hälarna typ spricker eller nå sånt;) ajajaj

Senast ändrad:
Sätter du Backflip?
sätter i vattnet från alla höjder upp till 5an, av gungor, antagligen på mark men har aldrig provat men ja kan stå på plastskyddet på mattan o sen hoppa ner på duken

Sätter du Backflip?
Sätter backflip på studsmatta från typ elskåp osv, men jag har tänkt på en sak; om man landar mitt på huvudet lär man väl bryta nacken? :(

Sätter du Backflip?
jag sätter b-flip på matta, från 1:an på badhus, från bänkar till sand ibland

gjorde det också från en sats bräda (vet ej om det heter så) till en madrass i gympahallen

Senast ändrad:
Sätter du Backflip?
sätter det från 1:an, 3:an, 5:an ( men det var ett tag sen), 1½ till 2½ m höga kanter, räcken mm.. bryggor, studsmatta

Tillbaka
Topp