free_fall; du kan vara helt lugn, det är bara "sie germans" som har som grej att göra så... Jag beställde också ett par Scratch BC, dock längden kortare. Döm om min (och min pappas) förvåning när vi packar upp dom och ser de två små vita lapparna ovanför bindningarna. Som tur är så ser man ju på den röda fläcken längst upp vilken som är höger och man kunde andas ut igen...
Eftersom busmissen även fick det på sina Gotama så är det ju inte ett fenomen för våra skidor, utan även för andra modeller och märken. Någon får väl mail dem och fråga varför de klistrar som de gör.
Hur som helst så rättade jag till mina små klistermärken och satte dem på rätt skida, ifall jag skulle behöva det ngn dag, om jag inte orkar kolla på den vita gubben, eller titta på fläcken dvs...
Så ni som hamnar bredvid en kille i liften med ett par Scratch BC med Sport-Conrad-klistermärken som mot all förmodan sitter på rätt skida och som har vit hjälm och vita goggles, då är det jag!!! Då får ni gärna säga hej eller nått. Det blir så mycket roligare i liften då!