Serre Chevalier??

Hallen

Ny medlem
Serre Chevalier??
Hallå!

Vi har lite svårt att bestæmma oss vart vi ska åka! Mycket beror på boendet! Nu har vi funderat på Serre Chevalier. Ær det någon som ska dit som har plats før två st till? (Vi blir tre i ca två veckor, men det går alltid att klæmma in..) Om annars e det någon som kan tipsa oss om en lægenhet??????
JENNY
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp