shreddead´it [film]

EmilAlamaa

Medlem
shreddead´it [film]
filmade en dag på dundret,, mest för att testa mitt nya fisheye (raynox QC-303), vill hellst veta vad ni tyckte om fisheyet!

de är bara å komentera!

shreddead´it [film]
jag tycker att det är sjukt fult med svarta kanter.. massor som köper sånna snapon fisheyes som får ring!.. det är inge bra alls.. ser oproffsigt ut.. haha

ett tips är att zooma lite på kameran, bara lite så att du zoomar bort kanterna, blir sjukt mycket snyggare!
ananrs kan du zooma lite i redigeringsprogrammet bara! ;)

i övrigt var de en helt ok edit! jeppe nyström som shreddar skidor? :O

Senast ändrad:
shreddead´it [film]
jeppenator sa:
sjukt fult med svarta kanter.. massor som köper sånna snapon fisheyes som får ring!.. det är inge bra alls.. ser oproffsigt ut.. haha

ett tips är att zooma lite på kameran, bara lite så att du zoomar bort kanterna, blir sjukt mycket snyggare!
ananrs kan du zooma lite i redigeringsprogrammet bara! ;)

i övrigt var de en helt ok edit! jeppe nyström som shreddar skidor? :O
förde första så fick ja med de när ja köpte min kamera,, å dem svarta kanterna har ja lagt dit i vegas!.. men visst, de kanske är snyggare utan svarta kanter, vad vet jag.

nej, de e ja som åker skidor!:S .. ?

tack jeseper! då vet ja att det är utan svarta kanter de ska va! ;)..:)

Senast ändrad:
shreddead´it [film]
haha fan va du var lik jesper nyström då! :O galet!
Klart alla tycker olika, klar som fan du får ha svarta kanter om du vill ;) de tyckte jag också var snyggt förut.. men eftara att sett AEs filmer från 2006 där det bara var som ett litet "titthål" mitt i bilden å resten svart så ångrade jag mig.. och nu tycker jag själv de är snyggare utan, ser renare å proffsigare ut ;) hehe

fisheye är svinbra i övrigt! perfekt vid follows å sånt du har filmat nu! ;)

shreddead´it [film]
Tycker det är schysst att ni stoppat ihop boxarna ist för att ha 2 svinkorta som man inte kunde göra någonting på. Ni får skriva när Scandi-boxarna kommer upp!

shreddead´it [film]
Ser inte ut som Cookie cutter, är det inte vinjetteringen i fisheyet? Håller med Jeppe ändå, mycket snyggare med konverter istället.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp