Sitter nu och tittar på CLAIM nu.

Kjorling

Ny medlem
Helt sjuk film!!! Fick nyss hem Blueray varianten i postlådan, och den är det mest fantastiska jag sett. Helt sjukt va mycket HD gör, känns som man är med gubbarna när
de kör. Lite otippat med en svensk låt som handlar om regn i filmen oxå.

Rekommenderar denna starkt!!!

AHAHAHAHAH ÅHHHH SE OCH HÖR GRABBEN SER Claim!! :O:O:O

Såg den förövrigt för 2 veckor sedan ;)

Hihi och ja den är mycket bra :D

Att rekommendera en kommersiell skidfilm i ett forum som ska handla om kommersiella filmer anser inte jag som onödigt. Tråkigt att man inte kan rekommendera filmer utan att bli beskylld för skryt. Men men...Förövrigt kan man nog säga att Kaj´s crash och hans räddning av den är höjdpunkten i denna film.

ooooooo cool kille jag såg turbo för typ 2 månader sedan och jag sätter 100 spänn på att den äger claim med stort Ä

TURBO är bäst hitils!!! slamina är bara HHs del i wallisch del bra,..

Genomgående i filmen är att det går dj. fort ner för bergssidorna, droppen är högre och stompfaktorn hög! Mao en mycket bra skidfilm av traditionellt snitt!

claim är så fruktansvärt halvdann... om ni är ute efter jibbingen, köp absolut inte claim! pk hunders del är den enda som är bra, och det är enbart för att han åker så fruktansvärt snyggt. men den är ju ändå redan uppe på vimeo..

Kjorling: Beställde du direkt från MSP? Hur lång var leveranstiden? Funderar att beställa en Blu-ray jag också.

Tillbaka
Topp