ski bags

ski bags
Olla skidbagen? Hahaha!!!

Peski, du är faan 23! Skärp dig! Jag ger dig en gratis lektion här och översätter samtidigt till resten av svenska folket:

"Söker Völkl skidbag, vet någon om någon sida där man kan kolla på deras olika modeller?"

Ska det va så jävla svårt att skriva riktigt? Stor bokstav, rättstavning och frågetecken på frågor lärde man sig väl i grundskolan.

Senast ändrad:
ski bags
JockeSki sa:
Olla skidbagen? Hahaha!!!

Peski, du är faan 23! Skärp dig! Jag ger dig en gratis lektion här och översätter samtidigt till resten av svenska folket:

"Söker Völkl skidbag, vet någon om någon sida där man kan kolla på deras olika modeller?"

Ska det va så jävla svårt att skriva riktigt? Stor bokstav, rättstavning och frågetecken på frågor lärde man sig väl i grundskolan.
du ser vad han skrev ?

men de e svåårt å se

Senast ändrad:
ski bags
Jag hänvisar till "18-årsgräns" tråden för att fördjupa sig i ämnet korrekt svenska.

Till författaren av tråden: Har du kollat på Völkls hemsida? Har du provat att googla?

ski bags
Hmm ganska klara besse-svisser fasoner här nu, eller? <-- Men han har juh rätt, en fråga skall ha frågetecken osv. och det är kul att kunna läsa vad folk skriver, men ta det lite lugnt va ;-)

Tillbaka
Topp