jagheterfrej
Medlem
skidbutiken.com
ja har köpt där
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vad köpte du? vart det nåra tilllägg på priset?jagheterfrej sa:ja har köpt där
hörru vakna nu lite....skidbutiken.COM äre inte SE sen så finns sidan läs tråden !!!!!!calle_n sa:http://www.hitta.se/ViewDetailsPink.aspx?Vkiid=naD+lmkPbQa%2FJi4ulTLLNA%3D%3D&Vkid=14687203&vad=Sportaff%E4rer+%26+Friluftsutrustning&var=
affären finns visst!!!
Du har ju då ingen aning om vad du pratar om, det går inte att spåra ett mobil nummer som du har sätt på csi, är det en bluffsida å är det troligtvis ett kontantkort och hur ska dom ta reda på vem ägarn till kontant kortet är om det inte är registrerat?SMagnusson sa:Nej men det polisen kan ju söka upp nummret och om det är fel måste dem väl kunna lösa det på ett & annat sätt.. annars stämmer man ju bara snutenMelleeeeee sa:jani, det är nog inte så bara att stämma ett företag som inte finns..
tråden är 3 år gammal! sidan har etablerat sigfellkan sa:har kompis som har köpt där
Det spelar väl absolut ingen roll hur gammal tråden är? Finns det redan en tråd så är det bättre att använda den.iHammpus sa:tråden är 3 år gammal! sidan har etablerat sigfellkan sa:har kompis som har köpt där
de jag menar är att det är konstaterat för ett bra tag sen att det är en seriös hemsida..Gabbe88 sa:Det spelar väl absolut ingen roll hur gammal tråden är? Finns det redan en tråd så är det bättre att använda den.iHammpus sa:tråden är 3 år gammal! sidan har etablerat sigfellkan sa:har kompis som har köpt där
Att det är en seriös hemsida är jag medveten om.. var bara lite förbannad på deras bristande information..iHammpus sa:de jag menar är att det är konstaterat för ett bra tag sen att det är en seriös hemsida..Gabbe88 sa:Det spelar väl absolut ingen roll hur gammal tråden är? Finns det redan en tråd så är det bättre att använda den.iHammpus sa:tråden är 3 år gammal! sidan har etablerat sig
^skön bump! :DANGstrooM sa:jag har hört många rykten från den här sidan jag känner en som inte fick sina skidor men en annan jag känner fick sina saker så jag vet inte vad jag ska säga om saken