Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
där lärde man sej nåt:DYutta sa:Frågan är ju nu vad skidfilms industrin ska göra om några år för att locka tittare.
Tänk er om några år, då har alla filmbolad släppt rullar där killar gör dubbla snea volter, jamie piere har droppat 75 m o alaskaåkningen börjar se mer och mer lika dan ut. För att folk inte helt ska tappa intresset tror jag att man måste släppa porrliknelserna, dvs bara pumpa ut en massa råmaterial (knullande) och istället fixa nån form av story. Men story är svårt, därför känner jag att dokumentärstuket ligger mycket närmre till hands.
Vi får bara se ett fett hopp, ett fett trick, och om det vill sig väl för filmens skull, en fet jävla crash som sticker ut ur mängden.
Varför inte producera en film som visar vad jon och henke snackar om när de i bar överkropp bygger jättekickers ute i back-countryn? Eller om vilket sletet morgonhumör det visar sig att Tanner har? Eller lite inblick i vad Wester har för favvopålägg på mackan han tar i pausen under en urbanrailsession?
Jag ser fram emot årets och nästkommande två års filmer eftersom trickpåsarna har blivit lite annorlunda, men sen då? Nått nytt plz.
Vad gäller porrfilmsindustrin utvecklas den i den takt att den blir mer och mer accepterad och då släpps det mer och mer material från olika genres. Det gör att man kan välja om man för dagen är sugen på "inget snack, tuta o kör, o kör hårt som fan" eller nått lite mer mjukare alá playboy. Eller varför inte en härlig söndagsrulle me lite gammal hederlig sadism? Porrens vägar äro outgrundliga, vilket inte skidfilmens tycks vara.
Tack o hej