Skidfilmer nowadays..

cHOLMMM

Ny medlem
Skidfilmer nowadays..
Tjena folks.

Är det bara jag som tycker det har börjat dyka in väldigt mycket Jibb-filmer nowadays? Och för det mesta tycker jag att det är rent crap som kommer upp..

70% av alla filmer är ju inte ens en minut långa och meningslösa..
Visst kanske en onödig sak att störa sig på men ja, är det inte bättre ni kidds blir lite bättre och sparar klipp till en lite vettigare film?

Det tycker jag, sen får ni andra har egna åsikter om detta..

Bara detta jag ville ha sagt, tack för mig och lycka till jibbers

MVH

Skidfilmer nowadays..
hehe word.. men om "kiddsen" tycker att det varit duktiga och vill publicera deras verk på ett forum av detta slag så tycker jag att de är värda det :) Men ja de skulle kunna göra längre edits så man har lite att titta på.

Skidfilmer nowadays..
erik_berry sa:
hehe word.. men om "kiddsen" tycker att det varit duktiga och vill publicera deras verk på ett forum av detta slag så tycker jag att de är värda det :) Men ja de skulle kunna göra längre edits så man har lite att titta på.
Jojo men känns som att dom lägger upp filmerna bara för sakens skull :)
Blir en hemskans mycket filmer i arkivet, håller med dig där.

Skidfilmer nowadays..
Jag tcyker de borde göra en sida som heter www.freerideförsuragubbar.se, där de kan lägga in sina freeride klipp och sånt och slippa bli arg på alla jibbers och deras stil med stora kläder etc.

Skidfilmer nowadays..
SteezeKing sa:
Jag tcyker de borde göra en sida som heter www.freerideförsuragubbar.se, där de kan lägga in sina freeride klipp och sånt och slippa bli arg på alla jibbers och deras stil med stora kläder etc.
Och du syftar på mig? För jag är en jibber med stora kläder, och jag blir definitivt inte arg på alla jibbers.. Så vet inte riktigt hur du tänkte där.

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp