Skidguide för Nortlanders Tours

Fanders

Ny medlem
Hej.

Fick nyss ett samtal ifrån Nortlanders Tours att jag ska komma på intervju till dem imorgon.
Är det någon som har jobba för dom tidigare som kan ge lite info om dem?
Skickade nämligen bara in CV av en slump och har inte läst så mycket om dom. Sökte även på detta forumet med bara en träff.

Så hoppas någon kan ge mig lite snabb info inför imorgon.

hur gick det ska dit på fredag lite nerrvig.. vad ska man tänka på? förbereda sig på nogot? hoppas det gick bra för dig:D

De ställde massa frågor! typ hur du jobbar i grupp och vilken roll du tar, vad de får om de anställer dig, vad dina tidigare erfarenheter har för nytta nu, vad du gör om 5 år, varför du just sökt dit, hur en bra medarbetare är, hur du är som medarbetare, vem du är, vad du gör på din fritid, vad din bästa kompis skulle säja om dig, bra och dåliga egenskaper osv osv men förbered dig på de frågorna så går det säkert bra =P

Alltså som pepperspray säger. Det är nog nästan alla frågor de frågar. Dom följer en lista.
Intervju kändes sådär, men fick svar redan dagen efter att jag har "fått" de. Så ska åka till Tignes v. 42 och åka!!!!! :D:D:D:D:D Det är mer lovande än STS.

hur gick de för er? *Hoppas de gick bra*

Tjena!

Så alla här fick en plats?
Jag har också fått en men jag är mest intresserad av hur många dom kommer skicka ner :P

til mig sa dom 25 swe å 35 danskar alltså 60 st :) glir nice :) men vill åka skidor mer än 2 dagar av 9 dagar :S har norgon varit i tignes? länktar som fan :):cool:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp