Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Skönt att jag inte är ensam om den uppfattningen, jag brukar jämföra de med Gunde Svans längdskidor =O.somebody sa:XXL har väl ett spann som påminner om ett par längdskidor eller har jag fel? Brukar inte direkt hjälpa flytet.
Så du menar alltså att de har upphört att existera? De finns fortfarande, Dynastar bara tillverkar inga fler.Hasse_Lindborg sa:XXL finns inte längre så...
De som har vart mest innovativa när det kommer till spannprofiler i år är väl iaf Rossignol med deras S6a?Lima-ko sa:Skönt att jag inte är ensam om den uppfattningen, jag brukar jämföra de med Gunde Svans längdskidor =O.somebody sa:XXL har väl ett spann som påminner om ett par längdskidor eller har jag fel? Brukar inte direkt hjälpa flytet.
Nu verkar de gjort en riktigt kovändning och gett alla lagg i både Legend- och 6th Sense-serien (förutom Serial) både tip och tail rocker (mer eller mindre, ibland minimal). Det betyder visserligen inte att de fortfarande kan ha spann som ett par längdskidor =).