rodeo 5 ?OScratchO sa:en flatspin är väll en lincoln med 180 skruv om jag inte misstar mig.
killen som kan ......OScratchO sa:en flatspin är väll en lincoln med 180 skruv om jag inte misstar mig.
om ja inte heller e ute o cyklar så har du helt rätt! man snurrar typ mer runt huvet eller hur man ska säga...Lincoln är mer åt backflip hållet än flatspin..alwaysCrash sa:hmm, sånthär är inte min grej men är ganska säker på att en flatspin är en utcorkad lincoln, alltså ännu sneare är en lincoln., typ
Exakt!jeppenator sa:Såhär är det:
Lincoln är en slags sned sidovålt/Bakåtvolt
du ska lägga dig nånstans mitt emellan detta när du flippar och komma ner framlänges igen.
Flatspin däremot är en utcorkad lincoln där du inte ska vara uppåner.. grejjen me FLAT är att du inte ska gå under med huvudet så att de blir en volt, och så kan du lägga på tex flat 5 å flat 7 också.
hoppas alla förstår?
Precis!!Robint sa:Exakt!jeppenator sa:Såhär är det:
du ska lägga dig nånstans mitt emellan detta när du flippar och komma ner framlänges igen.
Flatspin däremot är en utcorkad lincoln där du inte ska vara uppåner.. grejjen me FLAT är att du inte ska gå under med huvudet så att de blir en volt, och så kan du lägga på tex flat 5 å flat 7 också.
hoppas alla förstår?
rätt!Dannee sa:Precis!!Robint sa:Exakt!jeppenator sa:Såhär är det:
hoppas alla förstår?
yeahh ...lucas_92 sa:rätt!Dannee sa:Precis!!Robint sa:
så de du menar är att man bara ska lägga på 180 grader för att få en flatspin 540?jeppenator sa:Såhär är det:
hoppas alla förstår?
flatspin-flatspin 180 ...? el. dubbleflatspin900Japaner sa:kolla på jons kangaroo. om man kollar på den snabbt så ser det ut som en lincoln-lincoln-180. men kolla i slowmotion. han är aldrig uppochner. alltså är det flatspin-flatspin 540
nej, inte flatspin 180, eftersom att första varvet räknas som en 360 så blire flatspin 540.linder sa:flatspin-flatspin 180 ...? el. dubbleflatspin900Japaner sa:kolla på jons kangaroo. om man kollar på den snabbt så ser det ut som en lincoln-lincoln-180. men kolla i slowmotion. han är aldrig uppochner. alltså är det flatspin-flatspin 540
FEL!lucas_92 sa:rätt!Dannee sa:Precis!!Robint sa:
Du misstar dig.OScratchO sa:en flatspin är väll en lincoln med 180 skruv om jag inte misstar mig.
Gör du en lincoln med en 180 så blir det rodeo 540. Gör du en flatspin med en 180 så blir det flatspin 540.KruxeliduX sa:Du misstar dig.OScratchO sa:en flatspin är väll en lincoln med 180 skruv om jag inte misstar mig.