Skistars "Skistar all" kort

Duffis08

Aktiv medlem
Tja!

Tänkte kolla om nån vet om "SkiStar All" kortet är personligt och om det kollas på något sätt. Har nämligen en kompis som brukar vara i Vemdalen en hel del och om det skulle gå att köpa ett kort att dela på.

För dom som inte vet vad "SkiStar All" kortet är så är det ett lifkort som tillåter en att åka alla skistars anläggningar på samma kort.

På åres säsongskort så får man ta bild och vad jag vet så är alla säsongskort personliga... Chansen att man åker fast är dock inte så värst stor men en forumsregel är ju att man inte ska uppmana till brott så jag antar att ni ska skita i den idén :P

Har haft säsongskort 20 år i Björnrike Vemdalen. När man köper säsongskort blir man fotad
Det fotot ligger i systemet, varje gång man passerar in till liften visas kortet i datorn för liftvakten
En kompis grabb åkte dit för några år sen, hade lånat pappas kort

Senast ändrad:
All kortet är personligt, om det lånas ut och liftvakten ser de. ( Man ser det när gäster passerar skipass läsaren ) så antingen skiter dom i de, du får en varning eller så kallas pistörer dit och det kan bli så att dom tar ditt kort.. :(

hade inte rekommenderat att låna ut kortet ;)

Kör med cool gangset balaklava så är det väl lugnt att låna kort ;)

lånar tråden lite :) ingen som vet ifall det finns några andra kombinerade kort till backar som inte ligger allt för långt ifrån varandra? vet nämligen inte om jag ska välja säsongskort i romme lr säfsen.

Tillbaka
Topp