skistore.se

joakimjo

Ny medlem
skistore.se
Hej!

Köp av skidor på internet går ofta smidigt och alltid kan man spara några hundralappar. Jag skulle vilja höra av er hur ni blivit behandlade utav skistore.se. Allt från leveranstid till reklamationsfrågor. Har några polers som beställt från sport-conrad, känns bökigt om t.ex. bindningen kruppar eller monteringen skitit sig.

Erfarenheter?

skistore.se
skistore funka as bra för bokade mina full tilt hotdoggers där dom skulle komma den första oktober men kom typ den 25 september :)

skistore.se
Beställde bindningar i början av förra året. Frakt och allt funkade fint. Men sedan gick bindningarna sönder och jag kontaktade dem. Fick svar i början, fram till nu har jag fortfarande försökt så svar, men inget ännu. Så det ser ut som jag inte kommer få några nya bindningar eller pengar :/

Senast ändrad:
skistore.se
Både Skistore och Sport Conrad är bra alternativ... har själv bara goda erfarenheter av båda. Det är antagligen lättare att reklamera i Sverige, dvs Skistore...men just nu är prisnivån grym! På grund av billig euro etc så är Sport-Conrad åtminstone 30% billigare på skidor.

skistore.se
Beställde mina oakley splice därifrån. De sa att dem skulle komma inom de närmasta veckorna. När de inte fick in dem skrev dem att de hade problem med leveransen och att de skulle skicka dem så fort de kom in. Har fått minst 2 mejl i veckan av dem där de beskriver problemet och om jag vill ändra något. Igår kom dem in och fick då direkt ett mejl om att dem skulle skicka dem idag och att de skulle slänga med lite annat smått och gott som plåster på såren ! Nu är dem påväg och kan hämta dem imorgon. Väldigt bra service måste jag säga ! känns superseriöst från beställning måste jag säga !

skistore.se
Skistore.se är pålitliga. Har köpt både från internet och butik, och det har fungerat bra
Inga erfarenheter om reklamation.

Senast ändrad:
skistore.se
Beställde lagg, bindning och hudar.

Skrev en tydlig och speciell kravspec på montering mm. Samt att de absolut skulle ringa om något var oklart.

Grejorna anländer helt rätt i tid, perfekt.

Inget av det jag skrev i kravspecen stämde, bindningen monterad snyggt men på factory setup, hudar inte anpassade till skidan.

Riktigt dåligt att inte ringa och fråga ens, när det finns en speciell ruta där man skriver just sådant till dem!!!!!!!!!

Betyg 4 av 5.

Kompetent affär för majoriteten av kunderna men inte om du har speciella krav, utöver mainstream kunderna.

Senast ändrad:
skistore.se
Hittills har dom varit klockrena att ha och göra med, har beställt kläder i omgångar och det har alltid funkat perfa, har precis lagt en order på två jackor och förväntar mig att dom leverar lika bra som vanligt, får väl återkomma till tråden om det skulle strula ;-)

ps. även reklamationer har dom hanterat med bravur.

Tillbaka
Topp