Skit Msn

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

JagGillarSkidor

Aktiv medlem
Skit Msn
Ja har märkt att msn inte funkar för väldigt många (och mej så klart) nån som de funkar för eller vet varför de inte funkar???

Skit Msn
!!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn !!!!!! Fuck msn

Skit Msn
har gått som en klocka hela dagen, men många av dem på min lista säger att det gör det :S

Skit Msn
Danneeee sa:
det är en skid sajt inte nå jävla MSN skit !
Men ditt !!!!!! Du behöver ju inte ens bry dig om du inte bryr dig!!!!!!!!!!!!

Aaahh fan va irriterad jag är!!

!½!!!!!!!!!!½½½!

Skit Msn
haha jag är jävligt irriterad på dett jag me.. och eftersom att forumet heter allmänt så kan man väl lägga tråden där?.. nån som vet hur man grejjar detta?

Skit Msn
jeppenator sa:
haha jag är jävligt irriterad på dett jag me.. och eftersom att forumet heter allmänt så kan man väl lägga tråden där?.. nån som vet hur man grejjar detta?
tro inte det. när jag skrev om lunar så vart det att tråden blev låst.
MSN FUNKAR IntE FÖR MIG HELLER OM DE GÖR DIG GLADARE

Skit Msn
Ne seriöst nu har jag nog fått ur mig mina agritioner så

Sorry to all ya people out there

Skit Msn
haha .. men jag har lite mera att ta ut!.. fyfan vad jag hatar när internet krånglar...! fy fan för sånt..

å föresten.. för er som inte visste så funkar inte mitt msn!.. haha

Skit Msn
tack till alla som stödjer den här tråden MEN de e ju ingen som vet hur man fixar de (tror ärligt inte de går att fixa, dom gör väll om nåt eller så)

eEVEZ: sluta klaga du kan väll berömma nån annan tråd istället(seriöst)!!

Skit Msn
jeppenator sa:
haha .. men jag har lite mera att ta ut!.. fyfan vad jag hatar när internet krånglar...! fy fan för sånt..

å föresten.. för er som inte visste så funkar inte mitt msn!.. haha
nämen inte för mej heller ....

mitt msn e konstigt i vanliga fall också så fort ja kryssar en ruta så loggas ja ut, så ja måste ha alla rutor ja har chattat me uppe(gaaaaaaanska enojing)!!

Skit Msn
om du ändrar skit till skid msn så blir d ju en skid tråd endå

va smart jag e

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp