JagGillarSkidor
Aktiv medlem
Skit Msn
Ja har märkt att msn inte funkar för väldigt många (och mej så klart) nån som de funkar för eller vet varför de inte funkar???
Men ditt !!!!!! Du behöver ju inte ens bry dig om du inte bryr dig!!!!!!!!!!!!Danneeee sa:det är en skid sajt inte nå jävla MSN skit !
Lika bra å få ut aggrossarna nu när inte MSN funkar!Waster sa:Men ditt !!!!!! Du behöver ju inte ens bry dig om du inte bryr dig!!!!!!!!!!!!Danneeee sa:det är en skid sajt inte nå jävla MSN skit !
Aaahh fan va irriterad jag är!!
!½!!!!!!!!!!½½½!
Men lägg ner å klaga ! alla älskar ALICE!"!! men inte dig!eEVEZ sa:allmänt = allmänt om skidor
Waster det är helt okej att vara lite arg å förbannad.. me snälla sansa dig lite.. tänl på astackars eEVEZ som kan bli helt förkrossad när du skickar dessa elaka meddelanden.. vi är trotsalt människor bakom våra tangentbord? Aight?Waster sa:Men lägg ner å klaga ! alla älskar ALICE!"!! men inte dig!eEVEZ sa:allmänt = allmänt om skidor
är du helt tappad eller vad är ditt problem?Waster sa:Men lägg ner å klaga ! alla älskar ALICE!"!! men inte dig!eEVEZ sa:allmänt = allmänt om skidor
Men det har jag så då har jag nått att klaga på!eEVEZ sa:är du helt tappad eller vad är ditt problem?Waster sa:Men lägg ner å klaga ! alla älskar ALICE!"!! men inte dig!eEVEZ sa:allmänt = allmänt om skidor
jag har iaf inte mens idag
tro inte det. när jag skrev om lunar så vart det att tråden blev låst.jeppenator sa:haha jag är jävligt irriterad på dett jag me.. och eftersom att forumet heter allmänt så kan man väl lägga tråden där?.. nån som vet hur man grejjar detta?
Waster sa:jag är full, förlåt mig
nää men du e ju sur varje dag!!!eEVEZ sa:är du helt tappad eller vad är ditt problem?Waster sa:Men lägg ner å klaga ! alla älskar ALICE!"!! men inte dig!eEVEZ sa:allmänt = allmänt om skidor
jag har iaf inte mens idag
hahaha seriöst du lär ju ha nått allvarligt fel, att skriva dit en egen citering! haha fyfan vilket jävla skämt!eEVEZ sa:Waster sa:jag är full, förlåt mig
nämen inte för mej heller ....jeppenator sa:haha .. men jag har lite mera att ta ut!.. fyfan vad jag hatar när internet krånglar...! fy fan för sånt..
å föresten.. för er som inte visste så funkar inte mitt msn!.. haha
häjja waster fortsätt klagaWaster sa:hahaha seriöst du lär ju ha nått allvarligt fel, att skriva dit en egen citering! haha fyfan vilket jävla skämt!eEVEZ sa:Waster sa:jag är full, förlåt mig