MathiasViklund
Ny medlem
Skullcandy icon2
Nya skullcandy icon2...
http://www.skullcandy.com/shop/icon2-p-119.html
http://www.skullcandy.com/shop/icon2-p-119.html
jeppenator har talat! missade det först, nu blev valet ännu enklarejeppenator sa:Det som är speciellt med desa är att delen som håller ihop själva hörlurarna (den biten som man har över huvudet) är gjord i gummi, bara för att man tex ska kunna ha dom under hjälmen och så, sjukt mycket bekvämare än dom gamla hederliga iconsen! Trots att dom gamla är typ smoothaste hörlurarna i världen.
blir nog till att kitta upp med ett par av dessa skönheter!
Well, hatade också SC för inte så längesen. T.I lurarna var verkligen sämst, skavde och hade dåligt ljud och var dyra! Tog och chansade på att Icons inte skulle vara lika dåliga. Jag är helnöjd med mina Icons. Lätta (märks inte ens att man har dom på sig), släpper igenom perfekt med ljud så man inte blir överkörd när man är ute, lätta och driva och har ett bra mkt bättre ljud än i T.I lurarna, jag skulle säga att ljudet är helt okej.clnorberg sa:värdelös. fattar inte varfrör alla ska skullcandy lurar när det är sämst ljud och du kan köpa bra mkt bättre koss eller we lurar för en hunka mer som dessutom håller
Ok där bevisade du hur lite du kan om ämnet.clnorberg sa:värdelös. fattar inte varfrör alla ska skullcandy lurar när det är sämst ljud och du kan köpa bra mkt bättre koss eller we lurar för en hunka mer som dessutom håller
Jag har/haft dom jag med och tkr alla är bra, -lowrider sitter dåligt, annars as bra.clnorberg sa:har haft icon, smokin buds och lowrider. alla har varit värdelösa
du har rätt! det är fan nice, men jag föredrar ändå millencolin i huvet när ja kör i parken :Dupnorth sa:Varför lyssnar ni på musik i skidbacken egentligen?
Ljudet av skidorna mot snön är ju så mycket trevligare och i liften snackar man ju skit med polarna ju ^^
om man åker med polarna så ska man ju dissa musiken. Men om man inte göra det så är det skönt att lyssna på nått skönt beat när man åker.upnorth sa:Varför lyssnar ni på musik i skidbacken egentligen?
Ljudet av skidorna mot snön är ju så mycket trevligare och i liften snackar man ju skit med polarna ju ^^
du har helt rätt, det beror mycket på låtkvalité, en låt med 126 kbt/s är helt SJUKT mycket bättre i 320 kbt/s. plus EQ-inställningar som du säger.Zakke sa:Asså dom som säger att SC lurar suger är ju själv rätt dålig tycker jag. För om man använder original inställningarna på en ipod låter ju nästan alla lurar brusiga. pluss att det beror på om man lyssnar på tankat eller inte, kan ju bero på kvaliteten på låten. Lyssna på en skiva med rätt inställningar så får ni ett bra ljud kan jag lova.
Om du väntar som kommer dom nog till Sverige skulle ja tro.JalleKalle sa:de går inte att beställa dom utanför usa :@
har ett parradaistheshit sa:
det finns på junkyard.se jag köpte ett par förra veckan!Korkskruvarn sa:Ursäkta men kan man beställa till sverige från skullcandy.com?