Den kommer snart upp på youtube din Potatisskalare. Du måste ha tålamod, vi som alla andra vet att ni alla vill se våra filmer. Men man måste vänta min vän.a_ahlnas sa:för mig står det this video is not availible.. Resultat: så fan mkt bättre änn den förra för den här gick inte o se på moahaha
haha potatisskalare.. kom du inte på nå bättre:PAntnas sa:Den kommer snart upp på youtube din Potatisskalare. Du måste ha tålamod, vi som alla andra vet att ni alla vill se våra filmer. Men man måste vänta min vän.a_ahlnas sa:för mig står det this video is not availible.. Resultat: så fan mkt bättre änn den förra för den här gick inte o se på moahaha
jippieSimpan91 sa:Slutet är nära.....
det är nästan så man kommer upp å knäcker den åt er för å slippa denna skiten....Simpan91 sa:Som rubriken lyder, slutet närmar sig för Antnäs Gangsters efter 2 knäckta studsmattor den senaste veckan(bara en kvar). Lyckligtvis fick vi med den senaste knäckningen på film:
Slutet är nära.....
haha håller med x)trapp91 sa:det är nästan så man kommer upp å knäcker den åt er för å slippa denna skiten....Simpan91 sa:Som rubriken lyder, slutet närmar sig för Antnäs Gangsters efter 2 knäckta studsmattor den senaste veckan(bara en kvar). Lyckligtvis fick vi med den senaste knäckningen på film:
Slutet är nära.....