Slutet närmar sig för Antnäs Gansters =(

Simpan91

Ny medlem
Som rubriken lyder, slutet närmar sig för Antnäs Gangsters efter 2 knäckta studsmattor den senaste veckan(bara en kvar). Lyckligtvis fick vi med den senaste knäckningen på film:

Slutet är nära.....

Senast ändrad:
Även om den är 10 ggr så bra som den förra så är det ändå näst sämsta filmen jag har sett..

jag blev väldigt glad när jag såg den filmen, då vet man att man slipper se mer av er

Senast redigerad av en moderator:
för mig står det this video is not availible.. Resultat: så fan mkt bättre änn den förra för den här gick inte o se på moahaha

Senast ändrad:
a_ahlnas sa:
för mig står det this video is not availible.. Resultat: så fan mkt bättre änn den förra för den här gick inte o se på moahaha
Den kommer snart upp på youtube din Potatisskalare. Du måste ha tålamod, vi som alla andra vet att ni alla vill se våra filmer. Men man måste vänta min vän.

Antnas sa:
a_ahlnas sa:
Den kommer snart upp på youtube din Potatisskalare. Du måste ha tålamod, vi som alla andra vet att ni alla vill se våra filmer. Men man måste vänta min vän.
haha potatisskalare.. kom du inte på nå bättre:P

ni e dåliga å väger nog för mkt, MEN de gör inte er till sämre människor. ja vet att Ja inte skulle kunna knäcka en studsmatta O,ch De E, sant å intE, kNubbIgt falskt.

förmodligen bland dom bästa sakerna som någonsin hänt freeride.

Simpan91 sa:
Som rubriken lyder, slutet närmar sig för Antnäs Gangsters efter 2 knäckta studsmattor den senaste veckan(bara en kvar). Lyckligtvis fick vi med den senaste knäckningen på film:

Slutet är nära.....
det är nästan så man kommer upp å knäcker den åt er för å slippa denna skiten....

trapp91 sa:
Simpan91 sa:

Slutet är nära.....
det är nästan så man kommer upp å knäcker den åt er för å slippa denna skiten....
haha håller med x)

Bara jag som tycker att det är jävligt kul att nån laddar upp antnäs-filmer? :p deras senaste e ju faktiskt inte sååå dålig som de förra:P

Tillbaka
Topp