Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Ännu en som lyckades se den gula texten på ovansidan^^CustomX sa:Duke 07
Ja, och undra varför medlemmen registrerade sig just innan detta postades?Daniel_Nilsson sa:Kändes mer som smygreklam än smygfilm.
HAHA, Här kommer hendryxälskaren!Hasse sa:Bara kvaliten blir bättre så.. Fischers kvalite nu suger juh...
//H
lasseamjaBigAirs detektivbyråBigAir sa:Ja, och undra varför medlemmen registrerade sig just innan detta postades?Daniel_Nilsson sa:Kändes mer som smygreklam än smygfilm.
Tack, bra att du erkänner!Hasse sa:Nja men tanke på att det är kass kvalite på skidorna så. Men du kanske vet bättre BigAir? Watea är den mest reklamerade fatski i Schweiz förra året. Stod för 79% av alla reklamtioner så. Fast som sagt vad vet jag. Jag jobbar ju bara med skidor så.
//H
Edit: BigAir vet alltid bäst så![]()
LÄTT!marer sa:lassemajaBigAirs detektivbyråBigAir sa:Ja, och undra varför medlemmen registrerade sig just innan detta postades?Daniel_Nilsson sa:Kändes mer som smygreklam än smygfilm.
Satan vad du har inspekterat vårat material, det där med scratchtejpen var ju lustigt.marer sa:en liten rolig sak i filmen är ju att han filmar en skyllt som visar att det är förbjudet att fotografera.. badass!
cirka 1.07 lokal tid i filmen ser man spår utav scratch-tejp på golvet. min gissning är att fishermafian tagit över rossignols skidtilverkning och switchat om, rossignol måste nu under pistolhot göra värdelösa längdskider till damlandslaget i curling.
dock bara min hypotetiska gissning
//lassemajaBigAirmarers detektivbyrå