Smyg filmad ny skid från Fischer fabrik

ridebob

Ny medlem
Hittade denna film på youtube någon som har smygfilmat en ny fet skida från Fischer i fabriken.

Senast ändrad:
Det där är ju en fisher duke. Undra när dom kommer till försäljning, kan ju vara typ nån prototyp eller nått. Den såg nästan lite konkav ut under, nosen och tailen var lite speciella.

BRAVO MR. SMYGFILMARE!

Duke 07 har tydligen en fena bak på tailen.
Har ingen aning om vilka mått men fet lär den va. Och den verkar jävligt lång.

Luktar pintail tycker jag, har man kanske inspirerats av pontoon?
Tailen såg fett skum ut, typ en omvänd splittail. Nosen verkar vara konkav, eller?
Ska bli kul att få se mer av denna planka.

Hm. >195 cm (?), avsmalnande bakåt och som sagt, en rätt skum tail. Inte riktigt anpassad för de svenska fjällen. ;)

Senast ändrad:
Bara kvaliten blir bättre så.. Fischers kvalite nu suger juh...

//H

Nja men tanke på att det är kass kvalite på skidorna så. Men du kanske vet bättre BigAir? Watea är den mest reklamerade fatski i Schweiz förra året. Stod för 79% av alla reklamtioner så. Fast som sagt vad vet jag. Jag jobbar ju bara med skidor så.

//H

Edit: BigAir vet alltid bäst så ;)

Senast ändrad:
Hasse sa:
Nja men tanke på att det är kass kvalite på skidorna så. Men du kanske vet bättre BigAir? Watea är den mest reklamerade fatski i Schweiz förra året. Stod för 79% av alla reklamtioner så. Fast som sagt vad vet jag. Jag jobbar ju bara med skidor så.

//H

Edit: BigAir vet alltid bäst så ;)
Tack, bra att du erkänner!

en liten rolig sak i filmen är ju att han filmar en skyllt som visar att det är förbjudet att fotografera.. badass!

cirka 1.07 lokal tid i filmen ser man spår utav scratch-tejp på golvet. min gissning är att fishermafian tagit över rossignols skidtilverkning och switchat om, rossignol måste nu under pistolhot göra värdelösa längdskider till damlandslaget i curling.
dock bara min hypotetiska gissning

//lassemajaBigAirmarers detektivbyrå

marer sa:
en liten rolig sak i filmen är ju att han filmar en skyllt som visar att det är förbjudet att fotografera.. badass!

cirka 1.07 lokal tid i filmen ser man spår utav scratch-tejp på golvet. min gissning är att fishermafian tagit över rossignols skidtilverkning och switchat om, rossignol måste nu under pistolhot göra värdelösa längdskider till damlandslaget i curling.
dock bara min hypotetiska gissning

Satan vad du har inspekterat vårat material, det där med scratchtejpen var ju lustigt.
Tänk om rossignol är tillfångatagna av fisher? Aj aj aj, bådar inte gott det här..
Jag fortsätter granska det material vi har!

Vad gör vi nu?

Senast ändrad:
aaaha!!! (trummvirvel akompanierat av cellomusik*)
vid det exakta slutet på filmen, här kallad kod delta, finns två rutor.. share och watch again
notera att pilen på watch again rutan är snurrad medsols sydostlig riktning,
i baltiska länder går klockan på detta vis och genast kan kretsen slutas till ett minimalt fällt på jordgloben!
watch again. läs detta baklänges och det blir niaga chtaw tyskt uttal för nigga´ stav
här snakar vi om en seriös jibberganster som fullkomligt tar över jorden med tyskland som utgångspunkt. eller nått.
jag ska fortsätta tyda hemliga kodmedelanden i filmen. återkommer strax

Jag tycker den skidan ser riktigt dålig ut. Ser alltför mycket konstgjord ut. Den får 0 av 5 stjärnor från mitt hörn!

haha.. måste bara kommentera inlägg av marer och big air.. jag älskar konpirations teorier och allt annat sådant!!! så rolig läsning!!! jag tycker att lassemajaBigAirmarers detektivbyrå är det bästa på länge här på freeride.. tycker ni ska fortsätta, kanske starta ett företag där ni granskar alla konspirationer och hemligheter i skidvärlden!! ni kan nog rota upp en del smaskigt med eran fantasi..

haha...

Tillbaka
Topp