Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska försöka kolla upp det därPizzaaugust sa:jobbar du och har bra kontakt med skistar lr bara insatt?
om dom öppnar skulle du inte kunna be dom att sätta upp ngn box bara isf? de e ju inte mkt jobb
Förra året var priset för dagkort 170 kr för vuxen och 135 kr för barn. Det blir troligen något liknande i år.LawndartGustav sa:o vad skulle liftkort kosta för halv/heldag i bara hamrebacken?
Dom vill inte lova något, men dom ska försöka.Pizzaaugust sa:niice, kanske man ska försöka ta sig upp då. Ännu inget nytt om boxar?
känns ganska ovärt att åka upp annars så skulle vara bra att veta, men tack :DAre_Sno_Vinter sa:Dom vill inte lova något, men dom ska försöka.Pizzaaugust sa:niice, kanske man ska försöka ta sig upp då. Ännu inget nytt om boxar?
I Duved kommer Torpliften öppna, det är en 180 meter lång knapplift med tillhörande grön nedfart.LawndartGustav sa:hur mkt kommer backar kommer ni öppna då ? mkt snö i duved ju, ska den öppna?
Kanonerna körs så mycket som möjligt. Och jag tycker personligen att dom har fått till riktigt mycket snö med tanke på att förutsättningarna inte varit optimala. I Stjärnbacken och i Gästrappet ligger det flera meter höga snöhögar, som väntar på att bli utpistade. Så dom två backarna ska det inte vara några problem att öppna ganska snart. Det beror dock på om man bestämmer sig för att gå efter "öppningsplanen", vilket innebär att Hamre öppnar nu, och VM6:an och VM8:an öppnar 5:e respektive 12 december. Och angående Tege, så har kanonerna, enligt vad jag har sett, gått i Tegesvängen (den högra backen nerifrån sett). Jag kan försöka ta några bilder där imorgon om jag får tid.Lindiz3 sa:Hur mycket snö läggs det ut för tillfället, ngn som vet? Tycker det sett dåligt ut på kamerorna...
Lägger dom ngn snö i Tege, eller är det bara Duved som prioriteras?
//D
fett najsa bilder asså!Are_Sno_Vinter sa:Just nu är det 7-8 minus och kanonerna kör förfullt. Här är några bilder jag tog nyss:
http://farm4.static.flickr.com/3208/3048200403_167a679cdc.jpg?v=0
http://farm4.static.flickr.com/3014/3049043098_ea886f2152.jpg?v=0