riccweee sa:
Herregud, enlight mig en fet "köp inte" product... Oh well... Plus, jag rekommenderar skarpt att INTE handla på skidazzle utan att vara medveten av riskerna att handla där..
.. och vilka risker är det jämnfört med att handla på vilken annan mässa?
delta sa:
vad är det för event? verkade bara vara sjukt mycket hillbillies med motsvarande produkter...
tja, SKI dazzle ses väl som usas största snowboard / alpin mässa där man visar upp massa prylar..? Rätta mig om jag har fel.
patrikeric sa:
hahahah fyfan vad fult de såg ut när dom åkte
sant, påminner mycket om twintips.
linder sa:
Har ju varit uppe på forumet innan men jag hittar det inte när jag söker :D
Då va det en ful video som man såg hur dom åkte :P
intressant, ska se om jag själv finner den.
mjä, men jag funderar på köpa ett par, inte för coola eller feta saken, utan att jag ska våga börja hoppa och trixa igen, nu är det 3år sedan jag skadade ena knäet så allvarligt att jag inte fick, eller kunde åka på två år och de bad mig att sluta med det helt och hållet.. Det senaste året blev inte mycket åka, men jag tog det mest lugnt i backen, gled runt lite och småhoppde på säkra ställen men har fortfarande rädslan att hoppa oavsett det är litet eller stort hopp, vilket är skitjobbigt
Så.. när jag såg dessa kom jag på tänka att ifall jag hoppar och det går snett, då bör inte skadan vara lika skadan vara lika omfattande just för att man inte sitter fast i brädan och det ser jag som något framsteg inom snowboarding.
Dock har jag funderat på hur landningen blir, hur fort man kan åka med dessa innan det blir obehagligt och hur bra det går att åka med dessa i djupsnö, ni vet, glida och hoppa på sidan om backen.
Jag har inget emot att testa prova men betala 2800kr för två par bitar av en snowboard var lite sisådär motiverande, jag kontaktade dem och deras leverantör i tyskland och norge hade redan sålt ut sina så det kommer nog bli en liknande försäljning med twintips i guess..