Rthq
Medlem
St Anton 09/10 säsongtråd
eh, & that makes sense..?Palish sa:Det snöar satan!! Detta kommer firas med en öl eller hundra ikväll!
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
eh, & that makes sense..?Palish sa:Det snöar satan!! Detta kommer firas med en öl eller hundra ikväll!
Låt honom dricka så spårar han inte upp för oss imorgon!Rthq sa:eh, & that makes sense..?Palish sa:Det snöar satan!! Detta kommer firas med en öl eller hundra ikväll!
blev det någon spårfri puder idag?Jesper-am-Arlberg sa:Låt honom dricka så spårar han inte upp för oss imorgon!Rthq sa:eh, & that makes sense..?Palish sa:Det snöar satan!! Detta kommer firas med en öl eller hundra ikväll!
Både igår och idag!!sydsvensken sa:blev det någon spårfri puder idag?Jesper-am-Arlberg sa:Låt honom dricka så spårar han inte upp för oss imorgon!Rthq sa:eh, & that makes sense..?
Vi körde puder hela dagen idag...hellbergarn sa:SKITSÄSONG! Hatar att bara sitta och vänta på snön, usch, är det bara anton i hela europa som inte får någon snö?
Orka sitta och vänta. Har kört knädjupt ett par dagar..daanny sa:Vi körde puder hela dagen idag...hellbergarn sa:SKITSÄSONG! Hatar att bara sitta och vänta på snön, usch, är det bara anton i hela europa som inte får någon snö?
Gött! Heliskiing? jag har också hittat orörd offpist, hoppat ur flera liftar men inte hittat nåt riktigt djupt. Körde i princip sönder min bräda igår pga djupet. Men det är bara att gratulera ifall du hittat några goa repor =)perschan sa:Orka sitta och vänta. Har kört knädjupt ett par dagar..daanny sa:Vi körde puder hela dagen idag...hellbergarn sa:SKITSÄSONG! Hatar att bara sitta och vänta på snön, usch, är det bara anton i hela europa som inte får någon snö?
Nu är det väl ingen latmask som klagar mer över snön va?calle88 sa:Gött! Heliskiing? jag har också hittat orörd offpist, hoppat ur flera liftar men inte hittat nåt riktigt djupt. Körde i princip sönder min bräda igår pga djupet. Men det är bara att gratulera ifall du hittat några goa repor =)perschan sa:Orka sitta och vänta. Har kört knädjupt ett par dagar..daanny sa:Vi körde puder hela dagen idag...