Steepstore markbutik!

• Trådstartare Trådstartare pizzaaugust
  • Start datum Start datum
P

pizzaaugust

Guest
Steepstore markbutik!
Idag fredag öppnar Steepstores markbutik i Östersund och har öppet till 19.00 vardagar och 15 helger tror jag.
20 % rabatt på allt i butiken t.o.m söndag,
Butiken ligger i gammla i5 området.
Kolla hemsidan www.steepstore.se för vägbeskrivning!

Senast ändrad:
Steepstore markbutik!
var där idag.. afären är i typ en hangar :P dom hade inte alla grejor framme som de har på hemsidan tyvärr..

Steepstore markbutik!
marer sa:
var där idag.. afären är i typ en hangar :P dom hade inte alla grejor framme som de har på hemsidan tyvärr..
men man kan väll fråga så har do mde i lagret?
vart ligger det mer exakt

Steepstore markbutik!
Pizzaaugust sa:
marer sa:
ja det går ju nog, själlv var jag bara in där en snabbis för att titta ;)
det är riktigt jävla svårt att hitta, jag var tvungen att ta med min orgenteringshandbok för att kryssa rätt mellan de olika militärstationerna på i5.
inte en skyllt var det heller förens vid dörren som man med bara lite flyt lyckades få syn på.. om du inte är en brevduva med extraordinärt lokalsinne är det bäst till att ha en utskriven karta till hands ;O

Steepstore markbutik!
marer sa:
Pizzaaugust sa:
marer sa:
ja det går ju nog, själlv var jag bara in där en snabbis för att titta ;)
det är riktigt jävla svårt att hitta, jag var tvungen att ta med min orgenteringshandbok för att kryssa rätt mellan de olika militärstationerna på i5.
inte en skyllt var det heller förens vid dörren som man med bara lite flyt lyckades få syn på.. om du inte är en brevduva med extraordinärt lokalsinne är det bäst till att ha en utskriven karta till hands ;O
jo men vart hitta rman karta då:P stog att man hitta beskrivning på hemsidan men ja hitta ingne:p

Steepstore markbutik!
vilket jävla ställa o ha affären på men tror jag vet vart den ligger utan karta:D:P

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp