Studsmatta!

Bastardus

Ny medlem
Studsmatta!
Har du eller kanske din kompis en studsmatta? Spänn då genast på dig grejerna och dra ut och hoppa! Testade själv idag med en gammal bräda som jag tejpade. Funkade hur bra som helst! Skitbra att träna balans på utan att behöva slå sig sönder och samman när man ramlar. Nu återstår bara en volt med brädan under fötterna :)

La in en bild i min profil om ni vill se.

Studsmatta!
VI hade ett par stora studsmattor i gympasalen i skolan för ett par årsedan. Fan vad skoj det var. Vi satte ihop dem, hoppade som fan. Fast vi körde dock inte med snowboard utan vi skruvade fast ett par skor på en skateboard (givetvis utan hjul). Visst gav det. Det hela slutade med att vi ställde studsmattorna 1,5 meter ifrån varandra och så skulle man givetvis hoppa emellan och göra ett så snyggt trick som möjligt. Självklart var det en som hamnade emellan mattorna och bröt armen. Sen var det slutlekt för vår del...

Studsmatta!
Ja har ingen studsmatta men jag ska skaffa mig en till sommarn! Verkar skitbra när man ska träna flippar!!

Studsmatta!
Hmm... Vad snackar vi för studsmattor?! Det lär väl inte räcka med vanlig liten studsmatta med diameter på typ 1,5 meter?
Och en riktigt stor studsamatta är väl hiskeligt dyr?

Studsmatta!
værm upp ordæntligt!!!jag sabbade næstan ryggen på matta med bræda før några år sen.SVIN FARLIGT!plus att jag har sett ett par brædor gå av på mitten.Men himla kul...

Tillbaka
Topp