stuts-kick-boxning

stuts-kick-boxning
lillen har rätt!

inget onödigt i hans tråd då man faktiskt får diskutera vad som helst i dethär forumet bara de har me studsmatta å göra.

stuts-kick-boxning
Lillen1337 sa:
förästen de är en nödvändig tråd de står ju ( Allt om stutsmattor )
tänka sejj va freeride skulle vart mycke bättre utan dej?, dessa trådar skulle inte funnits, + så nu får du andra att vela prova på denna lek (eller ja.. de tror jag ju knappast, men finns säkert nån som är lika iq befriad som du), men iaf, folk provar på din "lek" så slår då varann så dom börjar blöda,. de va ju inge bra inte ?.

stuts-kick-boxning
Ohm1e sa:
Lillen1337 sa:
tänka sejj va freeride skulle vart mycke bättre utan dej?, dessa trådar skulle inte funnits, + så nu får du andra att vela prova på denna lek (eller ja.. de tror jag ju knappast, men finns säkert nån som är lika iq befriad som du), men iaf, folk provar på din "lek" så slår då varann så dom börjar blöda,. de va ju inge bra inte ?.
Skadeglädje är den rensate formen av humor... eller iallafall roligaste.

stuts-kick-boxning
Ohm1e sa:
Lillen1337 sa:
Skadeglädje är den rensate formen av humor... eller iallafall roligaste.

Tillbaka
Topp