Lillen1337
Ny medlem
stuts-kick-boxning
har nån gång kört kick-boxning på matta ?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Förstår du inte att Lillen1337 vill slå rekord i studsmatte trådar på korttid.Ohm1e sa:nödvändig tråd?
tänka sejj va freeride skulle vart mycke bättre utan dej?, dessa trådar skulle inte funnits, + så nu får du andra att vela prova på denna lek (eller ja.. de tror jag ju knappast, men finns säkert nån som är lika iq befriad som du), men iaf, folk provar på din "lek" så slår då varann så dom börjar blöda,. de va ju inge bra inte ?.Lillen1337 sa:förästen de är en nödvändig tråd de står ju ( Allt om stutsmattor )
Skadeglädje är den rensate formen av humor... eller iallafall roligaste.Ohm1e sa:tänka sejj va freeride skulle vart mycke bättre utan dej?, dessa trådar skulle inte funnits, + så nu får du andra att vela prova på denna lek (eller ja.. de tror jag ju knappast, men finns säkert nån som är lika iq befriad som du), men iaf, folk provar på din "lek" så slår då varann så dom börjar blöda,. de va ju inge bra inte ?.Lillen1337 sa:förästen de är en nödvändig tråd de står ju ( Allt om stutsmattor )
Skadeglädje är den rensate formen av humor... eller iallafall roligaste.Ohm1e sa:tänka sejj va freeride skulle vart mycke bättre utan dej?, dessa trådar skulle inte funnits, + så nu får du andra att vela prova på denna lek (eller ja.. de tror jag ju knappast, men finns säkert nån som är lika iq befriad som du), men iaf, folk provar på din "lek" så slår då varann så dom börjar blöda,. de va ju inge bra inte ?.Lillen1337 sa:förästen de är en nödvändig tråd de står ju ( Allt om stutsmattor )