Stuttsmattor = Döden

Stuttsmattor = Döden
skulle dra någon sorts cork volt snurr, jag bara drog på och snurrade och vred mig lite hit och dit så landade jag typ sidan utanför, det var skönt

Stuttsmattor = Döden
Skulle göra en dubbet framåtvolt, fegade ur efter 1.5 varv och landade ungefär i brugga fast med huvudet åt fel hål. hade riktig flyt som kom undan med att ha stel nacke några dagar och ont några månader efter.

nr2
en kompis skulle göra bakåtvolt, men hoppar också mycket bakåt när han gör det, så jag städe mig bakom honom för att ev ta imot hnom om någon fot skulle komma utanför, slutade med att han landade på mig någon meter utanför mattan, gjorde ont några veckor, men han klarade sig fint.

Stuttsmattor = Döden
alex-we sa:
ja bröt båda mina ben på mattan, när jag gjorde back flip och så vart det fel och så landade jag med båda mina benen på järnkanten också sa det knak så låg jag ute i buskarnamed båda benen brutna, så var den kvällen förstörd. Lider med dej aberg
go inställning

"så var den kvällen förstörd"

Stuttsmattor = Döden
vafan ja har landa på huvve as många gånger men ja har väl jävligt me tur:D

ps: jävla synd hörre du!

Stuttsmattor = Döden
sluta dra upp studsmattetrådar mitt i vinter, idioter!

men när ja ändå är här..

jag skulle göra en bakåtvolt o sen överrotera den så ja landa på rygen o skulle sen göra en bakåtvolt från ryggstuds.. men efter att ja kandat på ryggen o skulle fortsätta rotera so ville de sig inte o ja landa på nacken typ.. ambulans o nån sträckt muskel o stödkrage i ett par veckor men inget allvarligare än så.. :P

Stuttsmattor = Döden
Jag skulle typ prova backfull, men jag tog bara i på flippen så jag överroterade och landade på armen. hade ont och var stel i typ en vecka men sen gick det över.

Stuttsmattor = Döden
inte hänt så värst mycket:D
men förra veckan så prövade jag bio 10a så hann jag inte räta ut mig före landningen(fick dålig studs) så slog jag knäet i hakan=2 tänder genom läppen och framtänderna en bit in i knäet:D

landade också på nacken utanför studsmattan en gång men hände inget hoppade en stund efter;)

Stuttsmattor = Döden
Jäkligt tråkigt, men man kan ha otur ibland.

Själv har jag inte hoppat så mycket, men skulle stajla en gång när jag var hemma hos en arbetskamrat, vars kids hade matta. Jag var packad och fick snestudts efter min backflip, flög av mattan och landade på ryggen på ett spjälstaket som stod lite för nära.
Tur att man är mjuk när man e packad, kom undan med ett snyggt skrapsår och lite blåmärken, spillde inte ens ut bärsen...

Stuttsmattor = Döden
jag står fast vid det jag alltid sagt om studsmatta...

livsfarligt!!! nog finns det roligare saker o göra på sommaren?
satsa på skidåkningen i stället!

Stuttsmattor = Döden
jag gjorde nyss illa ryggen på ett sätt när jag skulle försöka på en d-spin men jag lyckades men på något sätt så drog det till å ryggen å jag blev liggande på stutsmattan efter jag satt den,

Stuttsmattor = Döden
det känns ju inte värt o skada sej på studsmatta lr?
det är ju skidåkningen man lägger riskerna på o det är där jag kan tänka mej o skada mej :P
inte ngt tidsfördriv som kallas studsmatta!

Stuttsmattor = Döden
crillssssss sa:
jag står fast vid det jag alltid sagt om studsmatta...

livsfarligt!!! nog finns det roligare saker o göra på sommaren?
satsa på skidåkningen i stället!
Många hoppar ju eftersom dom satsar på skidåkningen, tänk lite. Tränar kordination och nya snurrar.

Tillbaka
Topp