Sulor med snabb leverans inom EU?

Alfakrull

Aktiv medlem
Hej!
Behöver sulor till min flickväns pjäxor, tidigare har jag beställt sidas volymreduceringssulor från UK men det är inte aktuellt med brexit. Skulle behöva sulorna i veckan och helst både 3 och 5mm-versionen (till olika pjäxor). Har samma säljare också inlägg för hög hålfot vore det som hittat. Någon som har några tips?
/Johan

Är inte bekant med begreppen volymreducerande sulor och olika tjocklekar som du nämner.

Jag har själv lågt fotvalv och ett par formgjutna Sidas som jag kör med. Kostar ju en slant att göra och de görs väl i var o varannan skidshop. Så där har du ett alternativ.

Ett superbilligt alternativ är att köpa ett par https://www.jula.se/catalog/klader-och-skydd/skor/skotillbehor/sulor/ortopediska-sulor-001567/

Jag har ett värmepaket från Thermic och ville inte skära sönder mina Sidas-sulor för att montera det. Åkte på Jula av alla ställen och köpte deras ortopediska sulor för 99:- och monterade värmepaketet i dem. De finns i tre olika fotvalvshöjder: låg, mellan och hög. Sulorna känns riktigt stabila i pjäxorna och jag märker inte någon större skillnad mellan med och mina formgjutna Sidas och Jula-sulorna när jag åker. Kan garantera att de är bättre än den sula som kommer med pjäxorna iallafall.

Tillbaka
Topp