jo självklart tycker jag att stilen ska räknas. men det här är ändå en tävling där en ny åkare ska upptäckas. och då tycker jag att man ska fokusera på den åkaren som är bäst, vilket jag tkr är martini. och martini kör inte mkt spin-to-win, jag kan räkna till en sw 10. plus att han har snygg still, jag tycker han kör cleant som fan. brogan har som många uttrycker det "steeze" men jag tycker mest det ser ansträngt ut och ibland som att han önskar att han limmat fast armarna till kroppen. killen ser ut att försöka se tuff ut istället för att låta stilen komma naturligt.
martini ska vinna, han kör snyggt och han kör sjukt bra. hans fs sw up transfer till blindside 270 ut är helt sjuk. han har en edit fylld med mer bra trick än vad brogan har. för övrigt tycker jag antoine caron är läskigt stabil på rails.
sen tänkte jag lägga till att martini ligger på en annan nivå rail-mässigt än brogan om man kollar på de här editsen. okej, brogan gör en lip 270 men martini slaktar handrails. handrails som är med i realtime, men som han kör bättre än vanular och liam domney.