Superunknown-finalisterna är ute

• Trådstartare Trådstartare H-T
  • Start datum Start datum
H

H-T

Guest
Level 1 har släppt finalisterna i deras superunknown-tävling. Kolla in bidragen på http://level1productions.com/superunknownv.php?

Nick Martini vinner om allt står rätt till hos Berman och resten av Level 1.

Vinnaren släpps om några veckor kanske jag ska tillägga.

Senast ändrad:
Jon Brogan Kommer Vinna!!!
superunknown vinnarn får ju filma med level 1, level 1 crewet är alltid dom mest steeze åkarna.. martini har tyvär ingen steeze... därför kommer BROGAN..

Senast ändrad:
brogan är clean, men martini kör större och bättre tycker jag. tråkigt att inte du ställde upp eftersom du antagligen hade vunnit.

aa jag förväntade mig också ett bidrag av edollo.. vart lite besviken när han inte fanns med.. :/

brogans landnignar är grymma.. men på railsen ser de konstigt å tillgjort ut med armarna..
martinis overshoot i första klippet är så underbar så de är inte sant!

de kan bli thight alltså

jag satsar mina pengar på nick martini. galen redigering orkade iof inte se dom sista men still. hitils så nick

om brogan vinner så visar det på att level 1 satsar på hur snygg åkningen är, inte hur bra den är. vore orättvist för martini om inte han vinner med tanke på att han kör några av de rails som är med i realtime men kör så mkt bättre på dom.

H-T sa:
om brogan vinner så visar det på att level 1 satsar på hur snygg åkningen är, inte hur bra den är.
är inte det detta som diskuterats på forumet sen jon körde sin första dubbel?.. att man ska köra mer på steeze än på dampsnurrar utan steeze?.. tror att det är de hållet man måste gå åt nu.. mycket stil och mycke stora trick.. istället för bara stora trick utan steeze..
eller håller du inte med mig här hannes?

jo självklart tycker jag att stilen ska räknas. men det här är ändå en tävling där en ny åkare ska upptäckas. och då tycker jag att man ska fokusera på den åkaren som är bäst, vilket jag tkr är martini. och martini kör inte mkt spin-to-win, jag kan räkna till en sw 10. plus att han har snygg still, jag tycker han kör cleant som fan. brogan har som många uttrycker det "steeze" men jag tycker mest det ser ansträngt ut och ibland som att han önskar att han limmat fast armarna till kroppen. killen ser ut att försöka se tuff ut istället för att låta stilen komma naturligt.

martini ska vinna, han kör snyggt och han kör sjukt bra. hans fs sw up transfer till blindside 270 ut är helt sjuk. han har en edit fylld med mer bra trick än vad brogan har. för övrigt tycker jag antoine caron är läskigt stabil på rails.

sen tänkte jag lägga till att martini ligger på en annan nivå rail-mässigt än brogan om man kollar på de här editsen. okej, brogan gör en lip 270 men martini slaktar handrails. handrails som är med i realtime, men som han kör bättre än vanular och liam domney.

Senast ändrad:
ben futaros är ill på rails med!

ngn som har koll på några låtar? alla var ju typ sköna

H-T sa:
jo självklart tycker jag att stilen ska räknas. men det här är ändå en tävling där en ny åkare ska upptäckas. och då tycker jag att man ska fokusera på den åkaren som är bäst, vilket jag tkr är martini. och martini kör inte mkt spin-to-win, jag kan räkna till en sw 10. plus att han har snygg still, jag tycker han kör cleant som fan. brogan har som många uttrycker det "steeze" men jag tycker mest det ser ansträngt ut och ibland som att han önskar att han limmat fast armarna till kroppen. killen ser ut att försöka se tuff ut istället för att låta stilen komma naturligt.

martini ska vinna, han kör snyggt och han kör sjukt bra. hans fs sw up transfer till blindside 270 ut är helt sjuk. han har en edit fylld med mer bra trick än vad brogan har. för övrigt tycker jag antoine caron är läskigt stabil på rails.

sen tänkte jag lägga till att martini ligger på en annan nivå rail-mässigt än brogan om man kollar på de här editsen. okej, brogan gör en lip 270 men martini slaktar handrails. handrails som är med i realtime, men som han kör bättre än vanular och liam domney.
lätt inte bättre än corey

eftersom corey kör fs sw up 270 ut på det railet som martini kör 270 pretzel 270 och fs sw up transfer 270 ut på så skulle jag nog våga påstå att martini är bättre än corey på det railet.

H-T sa:
afgystahlnees sa:
han kör inga handrails o kör med blades. ser sjukt risigt ut.
förlåt för att ja finns då.

han kallas ju big ben så en anledning till skidorna e korta kan ju va för han e så lång?
inga handrails still men ja tkr nästan de e roligare med galna park feutures

Senast ändrad:
har hört att big ben syftar på längden, men inte på hela honom..............................

afgystahlnees sa:
H-T sa:
afgystahlnees sa:

han kallas ju big ben så en anledning till skidorna e korta kan ju va för han e så lång?
han e ju inte 2.30 , borde ju kunna skaffa längre skidor..

avillberg sa:
afgystahlnees sa:
H-T sa:

han e ju inte 2.30 , borde ju kunna skaffa längre skidor..
Bilden är ju ihoptryckt som fan..

Det är tre åkare som står ut, Ben Faturos, Jon Brogan och Nick Martini

Martini kommer antagligen att vinna eftersom han äger på handrails och level1's filmer innehåller jävligt mycket handrails, titta realtime!

Jag har bara orkat se Martini å Brogan, Caron är galen på rails vet jag sen tidigare.
Jag tycker ändå Martini åker snyggare än Brogan. Han ser lite ut som Ahmet Dadali på railsen, fast inte lika stel. Brogan är ju såklart jävligt duktig men tycker ändå att Nick Martini kör snyggare och är roligare att se på. Men det är jävligt jämnt.

Senast ändrad:
jag har hört ryckten på ns att brogan ligger bäst till just nu...
och att berman är galet stoked över hans klädstil...

BROOOOO...GUN

Måste hålla med om att brogans stil ser väldigt stressad ut, inte alls naturlig? Men han är ändå jävligt clean.

Tillbaka
Topp