jkbmp
Aktiv medlem
Superunknown VIII Finalist Christopher Hjälmeby
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var enbart för att han fjäskade för domarenlinder sa:haha, najs! inte så konstigt att han vann i lördags i ulricehamn alltså :O
Fast jag dömde ju den tävlingen och vad jag vet så sa han inte ett ord till mig :/Fiberteknologi sa:Det var enbart för att han fjäskade för domarenlinder sa:haha, najs! inte så konstigt att han vann i lördags i ulricehamn alltså :O![]()
Jag vet, jag var ironisk. Jag var där och såg allt. Jag visste även att det var du som var domarelinder sa:Fast jag dömde ju den tävlingen och vad jag vet så sa han inte ett ord till mig :/Fiberteknologi sa:Det var enbart för att han fjäskade för domarenlinder sa:haha, najs! inte så konstigt att han vann i lördags i ulricehamn alltså :O![]()
Fast om man nu ska säga att sw 10 mute och kangi stompat är fjäsk så visst :D
förövrigt va det en till som landade ett trick i finalen och det va hans storebrorsa med en 720 tail :P
hahaha, awesomelinder sa:Fast jag dömde ju den tävlingen och vad jag vet så sa han inte ett ord till mig :/Fiberteknologi sa:Det var enbart för att han fjäskade för domarenlinder sa:haha, najs! inte så konstigt att han vann i lördags i ulricehamn alltså :O![]()
Fast om man nu ska säga att sw 10 mute och kangi stompat är fjäsk så visst :D
förövrigt va det en till som landade ett trick i finalen och det va hans storebrorsa med en 720 tail :P
Hahaha jasså ? Najs :DFiberteknologi sa:Jag vet, jag var ironisk. Jag var där och såg allt. Jag visste även att det var du som var domare![]()
vart ser man maxis?pege sa:DAAAAAAAMN! sjuk åkning! maxis var också galen!
http://freeskier.com/videos/superunknown-viii-honorable-mention-maximilliam-smithG-L sa:vart ser man maxis?pege sa:DAAAAAAAMN! sjuk åkning! maxis var också galen!
Yes, indeed.Dirty-T sa:http://freeskier.com/videos/superunknown-viii-finalist-austin-torvinen
dock är tävlingen redan vunnen av den här herrn