sveriges mest underskattade åkare?

jibbskidan

Ny medlem
vilken tycker ni att sveriges mest underskattade åkare är??
Jag tycker Martin Söderberg, han är sjukt grym, ändå har ingen hört talas om honom.

mest överskattad är nog adam falk eller mattias axelsson..

Vad tycker ni??

Senast ändrad:
nån typ av uthängning här eller, lägg ner!
alla kanske inte heller vill bli kända. de går att åka för de är kul med.

men undersakattad är nog jag, för jag suger.

finns inget bra med att man ska säga att folk är överskattad i den här tråden. Underskattad är mer som en komplimang, men överskattning är ju ett hån.

hm.. en underskattad åkare.. frej från östersund.. inte många som vet vem snubben är om man inte bor där men han är nån av de galnaste killarna jag känner..
gör man nått coolt för första gången och känner sig bättre än han så stompar han skiten ur de på första försöket å slänger ännu mer snurr nästa åk..typ.. galen kille!

svårt att komma på underskattade åkare.. haha

jeppenator sa:
hm.. en underskattad åkare.. frej från östersund.. inte många som vet vem snubben är om man inte bor där men han är nån av de galnaste killarna jag känner..
gör man nått coolt för första gången och känner sig bättre än han så stompar han skiten ur de på första försöket å slänger ännu mer snurr nästa åk..typ.. galen kille!

så rätt

EricNorrlander sa:
jeppenator sa:

så rätt
och just därför hatar ja han ;)

a_ahlnas sa:
EricNorrlander sa:
jeppenator sa:

så rätt
Så rätt Jeppe. august det är sant men hata kankse inte?;)

de är ju bara dumt att säga vem som är mest överskattad . ja sklle inte bli glad om nån sa att ja va överskattad!!!!! underskattad är nog maxi. han e tokgrym:D

Underskattade är lätt Niklas Eriksson och Viktor ståhl, AKA Hultsfred!!!! överskattde är det många som är...

a_ahlnas sa:
SMagnusson sa:
a_ahlnas sa:
Så rätt Jeppe. august det är sant men hata kankse inte?;)
haha nej jag och frej är skit bra kompisar de vet du nog, och skidar en hel del men ganska segt när man e på sån pass olik nivå. så lär man sig något som jeppe säger kommer frej och slänger de 3 dubbla, surt!
Haha Jo klart jag vet att ni är bra kompisar. Var mest ironisk där, jo som jeppe säger att när man lär sig något nytt komemr den sjuka underbarnet och langar 3gånger värre.
Känns som han vill retas på något sätt!

Titties sa:
de är ju bara dumt att säga vem som är mest överskattad . ja sklle inte bli glad om nån sa att ja va överskattad!!!!! underskattad är nog maxi. han e tokgrym:D
fast du är ju överskattad?

a_ahlnas sa:
haha nej jag och frej är skit bra kompisar de vet du nog, och skidar en hel del men ganska segt när man e på sån pass olik nivå. så lär man sig något som jeppe säger kommer frej och slänger de 3 dubbla, surt!
August kan få åka med Eric ;-D

Måste slå ett slag för Victor Eriksson, tror inte det är jättemånga som vet vem han är men helt sjukt duktig på att åka är han iaf.

Andy_Banton sa:
Måste slå ett slag för Victor Eriksson, tror inte det är jättemånga som vet vem han är men helt sjukt duktig på att åka är han iaf.
han är riktigt bra, brukar se han ganska ofta i kungsberget, imo är han den bästa åkaren i kungsberget.

Benge sa:
Andy_Banton sa:
han är riktigt bra, brukar se han ganska ofta i kungsberget, imo är han den bästa åkaren i kungsberget.
Håller med! den som inte vet vem han är borde ta och kolla upp det! sjuukt skön stil!

Henrik Windstedt ids inte skriva förklaring för jag har inte sovit på 48 timmar så god natt

oscar scherlin, han får inte alls så mycket uppmärksamhet som han förtjänar, tycker jag!

jibbskidan sa:
vilken tycker ni att sveriges mest underskattade åkare är??
Jag tycker Martin Söderberg, han är sjukt grym, ändå har ingen hört talas om honom.

mest överskattad är nog adam falk eller mattias axelsson..

Vad tycker ni??
sjuuk i huvvet erl ?? matte e ju megah ! han har ju haft sjuuk utveckling !

patetiske j*vle

jag tycker att titti är den mest underskattade! !!!!!!hon är så bra att alla bra verkar suga

Titties sa:
maxi är gaaalen.

underskattad vet jag inte kanske gustav cederholm men det är väll lite väll taskigt och säga vem som är överskattad!

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp