EmilAlamaa
Medlem
SW 1620 Filmen
du kan ju ändra det!Lill-Lukke sa:är det bara för mig som det sista inlägget visas först och tvärtom?
sjukt jobbigt
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
du kan ju ändra det!Lill-Lukke sa:är det bara för mig som det sista inlägget visas först och tvärtom?
sjukt jobbigt
https://www.freeride.se/my/forum_settings.php?refer=/forum/Lill-Lukke sa:är det bara för mig som det sista inlägget visas först och tvärtom?
sjukt jobbigt
Jag tyckte inte heller att det så snyggt ut, man hänger inte med i snurren. Det är för mycket "grädde" alltså. Med andra ord, så skulle man kunna beskriva HH trick som en bakelse som blev FÖR söt. Tårta är gott men en tårta med för mycket grädde är inte det...F-G sa:INTE snyggt =? du e ju inte friskegge87 sa:Helt galet. Inte snyggt, men helt jävla galet.
grädde är gott, as henrik harlauts sw 1620!SverigeTomten sa:Jag tyckte inte heller att det så snyggt ut, man hänger inte med i snurren. Det är för mycket "grädde" alltså. Med andra ord, så skulle man kunna beskriva HH trick som en bakelse som blev FÖR söt. Tårta är gott men en tårta med för mycket grädde är inte det...F-G sa:INTE snyggt =? du e ju inte friskegge87 sa:Helt galet. Inte snyggt, men helt jävla galet.
helt rätt !lurifixx sa:grädde är gott, as henrik harlauts sw 1620!SverigeTomten sa:Jag tyckte inte heller att det så snyggt ut, man hänger inte med i snurren. Det är för mycket "grädde" alltså. Med andra ord, så skulle man kunna beskriva HH trick som en bakelse som blev FÖR söt. Tårta är gott men en tårta med för mycket grädde är inte det...F-G sa:INTE snyggt =? du e ju inte frisk
haha bästa jämförlesen :PSverigeTomten sa:Jag tyckte inte heller att det så snyggt ut, man hänger inte med i snurren. Det är för mycket "grädde" alltså. Med andra ord, så skulle man kunna beskriva HH trick som en bakelse som blev FÖR söt. Tårta är gott men en tårta med för mycket grädde är inte det...F-G sa:INTE snyggt =? du e ju inte friskegge87 sa:Helt galet. Inte snyggt, men helt jävla galet.
Jag tycker om med mycke grädde på tårtan,SverigeTomten sa:Jag tyckte inte heller att det så snyggt ut, man hänger inte med i snurren. Det är för mycket "grädde" alltså. Med andra ord, så skulle man kunna beskriva HH trick som en bakelse som blev FÖR söt. Tårta är gott men en tårta med för mycket grädde är inte det...F-G sa:INTE snyggt =? du e ju inte friskegge87 sa:Helt galet. Inte snyggt, men helt jävla galet.
jag kör på det, tycker det är fett skönt faktist.Lill-Lukke sa:är det bara för mig som det sista inlägget visas först och tvärtom?
sjukt jobbigt
jo men jag tor att han har spons av scott.Pizzaaugust sa:nej han har inga sponsorer.mackep sa:har han spånz?
han har spons av warp och tecno pro ,Jho sa:jo men jag tor att han har spons av scott.Pizzaaugust sa:nej han har inga sponsorer.mackep sa:har han spånz?
om du läser igen vad han precis skrev så får du nog svar på din fråga..RailReppin sa:gjorde du detta tricket med en bruten tumme??
Skapliga shiftys han drar iväg!Sjukt att han först blev så hypad på rails och nu blivit ännu bättre i luften!jeppenator sa:nu när allt snackas om han, check this out: http://www.newschoolers.com/web/content/videos/id/223178/
amazing! henke är på en helt egen nivå snart alltså!
Hur blir man sponsrad av Warp och Techno Pro?F-G sa:han har spons av warp och tecno pro ,Jho sa:jo men jag tor att han har spons av scott.Pizzaaugust sa:nej han har inga sponsorer.
Sätter en sw1620?Setermaan sa:Hur blir man sponsrad av Warp och Techno Pro?
killen driver antagligenSetermaan sa:Hur blir man sponsrad av Warp och Techno Pro?F-G sa:han har spons av warp och tecno pro ,Jho sa:jo men jag tor att han har spons av scott.
VAAAA!?????curtis sa:killen driver antagligenSetermaan sa:Hur blir man sponsrad av Warp och Techno Pro?F-G sa:han har spons av warp och tecno pro ,