SW 1620 Filmen

SW 1620 Filmen
F-G sa:
egge87 sa:
Helt galet. Inte snyggt, men helt jävla galet.
INTE snyggt =? du e ju inte frisk
Jag tyckte inte heller att det så snyggt ut, man hänger inte med i snurren. Det är för mycket "grädde" alltså. Med andra ord, så skulle man kunna beskriva HH trick som en bakelse som blev FÖR söt. Tårta är gott men en tårta med för mycket grädde är inte det...

SW 1620 Filmen
SverigeTomten sa:
F-G sa:
egge87 sa:
Jag tyckte inte heller att det så snyggt ut, man hänger inte med i snurren. Det är för mycket "grädde" alltså. Med andra ord, så skulle man kunna beskriva HH trick som en bakelse som blev FÖR söt. Tårta är gott men en tårta med för mycket grädde är inte det...
grädde är gott, as henrik harlauts sw 1620!

Senast ändrad:
SW 1620 Filmen
lurifixx sa:
SverigeTomten sa:
F-G sa:
grädde är gott, as henrik harlauts sw 1620!
helt rätt !

SW 1620 Filmen
SverigeTomten sa:
F-G sa:
egge87 sa:
haha bästa jämförlesen :P
ärligt så håller ja faktist med lite, det blir för mycket. men man får se det possetivt å tänka på att graben förmodligen kommer göra mycket cleanare sw 10or nu :D
btw, när vi ändå snackar mat så kan det bli för mycket grädde, men det kan inte bli för sött, om man tänker på hur mycket socker man har i teet o.s.v. :P

SW 1620 Filmen
SverigeTomten sa:
F-G sa:
egge87 sa:
Jag tycker om med mycke grädde på tårtan,
Kan de då vara därför jag också tycker att hans 1620 var snygg?,
höhö,

SW 1620 Filmen
Lill-Lukke sa:
är det bara för mig som det sista inlägget visas först och tvärtom?

sjukt jobbigt
jag kör på det, tycker det är fett skönt faktist.
det kan va en av anledningen till att ja skriver saker som folk redan skrivit. ja orkar inte läsa hela tråden:P

SW 1620 Filmen
alla som säger att den inte var så snygg kan jag hålla med, LITE! Om han skulle göra den som sina 1440s asså hålla i graben mycket längre, kanske någon annan snygg grab så kommer det ju vara ett sinnessjukt trick som han kommer vinna allt med.

SW 1620 Filmen
tack de bra orden.

ska bara notera att det var första gången jag nånsin testade tricket, och de var i en tävling (sista head to head finalen) och då vågar man inte sattsa helt 100% på att graben ska bli helt perfekt utan mer att sätta tricket... Jag bröt även höger tummen i andra head to head heatet så jag knappt kunde hålla i stavarna för de gjorde så ont.. sen att graba med höger hand var rena döden. Men de var de värt ändå!

SW 1620 Filmen
haha då vill jag se dig ladda sw 16 me en bra grab när du är hel i handen och de inte är tävling!! det kommer bli insaaane!

gör de på nån level 1 shoot! så man har nått att dregla över nästa höst!! :D

SW 1620 Filmen
Det är ju stort men fan itne snyggt. Snyggare att dra en stor cork 3a med truck ju.

Sedan går han så stort i alla tävlingar kommer det sluta med att hans knä fuckar upp om han ramlar notera ramlar, vilket vore jävligt trist efter som han äger sönder!

SW 1620 Filmen
Det är fan overkligt. Minns ni den där videon som var uppe för några år sedan på freestylekillen som langar iväg en spikrak 1800? Inte fan tänkte man då att en kille på 17 år några år senare skulle stompa en switch 1620 med äckligt tweakad mutegrab?
Du är störd Henke, så jäkla störd!

Tillbaka
Topp