Sw 1800 nästa säsong?

nutrilainen

Ny medlem
Sw 1800 nästa säsong?
Hur många tror att Henke Harlaut kommer att sätta sw 1800 nästa år, och i så fall när på säsongen? Hur kommer folk reagera? osv.

Sw 1800 nästa säsong?
Inte för att sätta något tryck på hH men tror han är kapabel till det, hur sjuk är inte sw16n i JOSS videon? Kommer vara sjukt men då dras ju jämt å ständigt spin-to-win frågan upp och vissa blir lacka och vissa inte. Jag är neutral i frågan då jag inte vet hur sporten ska utvecklas.

Sw 1800 nästa säsong?
Jag tror att absolut att möjligheten finns! Vill han så sätter han det. I frågan om storleken på hopp så skulle det ju säkert gå i årets JOI hopp, och det hoppet han gjorde det i första gången var ju itne helt sjukt stort direkt.

Spin-to-win frågan lär ju komma upp i denna tråd och kommentarer såsom: "då blir det ju freestyle!" och liknande. Jag anser att denna livsstil/sport/kultur aldrig kommer bli detsamma som freestyle. Inte med alla åkares unika stil och alla sjukt cleana och ocleana grabs det finns. Det är kul att sporten utvecklas och det är nästan alltid positivt vilket håll det än sker åt.

Sw 1800 nästa säsong?
jaa det tror jag! han ser ju ut att ha hunnit runt rätt bra på sina 16s

sen är det ju alltid lättare att landa sw om man snurrar mkt!

Sw 1800 nästa säsong?
Inte en chans att han kommer att få det att se snyggt ut. Jag tycker själv att alla snurrar över 1440 är fula, för mycket spinn och man hinner inte se vad åkaren gör för grab när den snurrar så jäkla fort.

Sw 1800 nästa säsong?
Nio stycken tror att han kommer klara det, de tror alla att det kommer ske den 18:e januari. Detta kommer skapa en sådan uppståndelse så att det förmodligen blir några massjälvmord bland folkmassorna som sitter samlade framför freeride för snabba uppdateringar angående försöket.

Sw 1800 nästa säsong?
jag tror han klarar det. tror inte heller de kommer behövas ett mycket större hopp än ett JOSS liknande. tycker det skulle va kul me en sw 18. vem bryr sig om åt vilket håll sporten utvecklas. det är ju bara kul med olika stilar och utvecklingar åt olika håll inom newschoolskidåkning. man kan skapa en mer personlig åkstil vilket är sjukt bra, tycker jag! No danger on the roof liksom;)

Sw 1800 nästa säsong?
Jag tror att om han bara hade velat och känt peppen så hade han satt de i joi hoppet! Hur lugnt såg inte hans 16 ut o vara?!
MEn dock så tycker ja att de bara går över styr! ÄR mycket roligare o se flat 10 och dubbelcork 12 än spintowin!

Sw 1800 nästa säsong?
klart han kommer dra det!!!!!!!!!!!!!!!!!
frågan är om han kommer göra det snyggt.
men med tillräckligt stort hopp så måste det inte bli damp spin, kolla bara på sw 16 i joss editen

Sw 1800 nästa säsong?
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp