nutrilainen
Ny medlem
Sw 1800 nästa säsong?
Hur många tror att Henke Harlaut kommer att sätta sw 1800 nästa år, och i så fall när på säsongen? Hur kommer folk reagera? osv.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
hahahah ja, det skulle vara c00lt:Dstighall sa:Känns som det skulle krävas ett big ass hopp? Skulle vara roligt att få se en kommentar av hHarlaut själv![]()
sw 1620 är redan sjuukt fett !JeppeAhlen sa:jag tycker det recker med 1620 facktiskt.
så tror jag dom sa för några år sen när någon gjorde den första 1080:n också :PJeppeAhlen sa:jag tycker det recker med 1620 facktiskt.
Håller med, men han såg ju ut att komma runt den enkelt på Monsterpark Invitational.JeppeAhlen sa:jag tycker det recker med 1620 facktiskt.
haha den var bra!Newsflash sa:Jag tror dock att han först kommer försöka sätta vanlig 1800 fösrt sen KANSKE switch
JalleKalle sa:den här killen sätter de. inte särskilt snyggt men..
Men nu va ju inte där SWITCH!![]()
PontusOlsson sa:nä, de sa ja inte hellerJalleKalle sa:den här killen sätter de. inte särskilt snyggt men..
JalleKalle sa:du skrev ju "den här killen sätter DE."PontusOlsson sa:nä, de sa ja inte hellerJalleKalle sa:den här killen sätter de. inte särskilt snyggt men..
I topic'en står det "Sw 1800"
Så visst sa du att han gjorde det...
edit: han drar det om han bara vill, det är min åsikt![]()
fyfan va snygg den var!Martin-Hellgren sa:youtube.com/watch?v=6dOySGMGjAI
han gör väl det