Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Helschysst film ni har fått till. Jag var oxå nere i Badgastein i vintras så det var många fina minnen som väcktes till liv, såg att ni oxå hittat till Flachau, vi spenderade rätt mycket tid där. Och icke att förglömma bänkarna i Graukogel.
Bra film för en lågbudget utan helikopter och annat bjäfs! En perfekt lärofilm också hur man INTE SKALL KLIPPA AV ETT HELT SNÖFÄLT för att få en snygg linje, tämligen "säkert" att där skulle börja kan snö. Och så en sak till: När hade senast seriös skidåkning och 2,3 promille någonting gemensamt?
eTTe: Vi får väl se Du ska väl inte ens ner i år?!
buda: När hade senast moralkärringar och skidåkning något att göra? Han hade 2.3 promille när dom la in honom på psykhyset, att han hade det 14h efter är osannolikt såvida inte dr Jack hade något att göra med drop:en dom serverade..
Jappjapp. Tjakkie får nog stå för det mesta filmandet i år..
Fick nyss ett SMS från honom:
"Jävlar vad mycket snö här är! Har nog kommit en meter på 2 dagar nu. Ligger såpass mycket att det inte går att åka Hur sugen är du på att komma ner? Pussschack"
Grr..är iofs bara 2 veckor till jag drar mig neråt dom sydligare breddgraderna, men ändå!
Tycker att tjakkie får lägga av med de där sms:en. Fick oxå ett..
Men jag sticker ju snart och snor lite puder från honom Bokade precis in en natt på Schwarzach så nu verkar allt fixat..