Swedification-Film från Badgastein säsongen 04/05

Jävligt nice film!
Om det är fler som vill dela med sig av sina filmer så gå in på www.junkshop.nu och lägg upp era egna filmer.

(för att inte göra dålig reklam för Bredbandsbolaget) så måste jag ju erkänna att jag iofs tankar två filmer till samtidigt (BT)

Hehe... Får se om vi får ihop någon film i år, måste skaffa ny kamera och boka lite resor. Men vi ska nog se till att få upp något :)

@ Tza-Chorizzo har du provat högerklicka o spara som?

Mkt bra film grabbar, 5/5 snöflingor ¤¤¤¤¤

och är det någon anna som har krongel o kolla så kör VLC Player istället, vlc är inte codec baserat så den spelar ALLT!!

VLC kan du hitta på DC eller Download.com

Helschysst film ni har fått till. Jag var oxå nere i Badgastein i vintras så det var många fina minnen som väcktes till liv, såg att ni oxå hittat till Flachau, vi spenderade rätt mycket tid där. Och icke att förglömma bänkarna i Graukogel.

Graukogel rules

var längesen jag såg den nu.. såhär på efterhand måste jag säga att jag diggar den som fan =)

hehe får väl se om vi får styra upp något i år med.... eller vad säger ni gubbar?

Bra film för en lågbudget utan helikopter och annat bjäfs! En perfekt lärofilm också hur man INTE SKALL KLIPPA AV ETT HELT SNÖFÄLT för att få en snygg linje, tämligen "säkert" att där skulle börja kan snö. Och så en sak till: När hade senast seriös skidåkning och 2,3 promille någonting gemensamt?

eTTe: Vi får väl se:) Du ska väl inte ens ner i år?!

buda: När hade senast moralkärringar och skidåkning något att göra? Han hade 2.3 promille när dom la in honom på psykhyset, att han hade det 14h efter är osannolikt såvida inte dr Jack hade något att göra med drop:en dom serverade..

Heinz, jodå... lite ska jag ner iaf :) beror på hur mycket jag kan dra från jobbet ju :)

Okej buda, så du kanske inte tycker att öl och skidåkning passar ihop?

Kom ner och åkt med oss så skall vi bjuda dig på öl!

Känns väll som att Schack får stå för det mesta av filmandet i år. Men nästa säsong lutar det väll åt en ny film eller vad säger ni?

Jappjapp. Tjakkie får nog stå för det mesta filmandet i år..
Fick nyss ett SMS från honom:
"Jävlar vad mycket snö här är! Har nog kommit en meter på 2 dagar nu. Ligger såpass mycket att det inte går att åka:) Hur sugen är du på att komma ner? Pussschack"

Grr..är iofs bara 2 veckor till jag drar mig neråt dom sydligare breddgraderna, men ändå!

Fick också det meddelandet...... Har allvarliga tankar på att säga upp mig

Om det inte hade varit för de 2 månadernas uppsägningstid så hade beslutet varit otroligt lätt...

mm, den gottegrisen.
Själv sitter jag på jobbet o tuggar med kunder. Menmen..jag har ju inte lång tid kvar ändå:)
Får mina Seth i veckan också. Viktigt!

Tankar, 26min kvar... Kommer comment senare, ser fram emot denna film! :D

Tycker att tjakkie får lägga av med de där sms:en. Fick oxå ett..
Men jag sticker ju snart och snor lite puder från honom ;) Bokade precis in en natt på Schwarzach så nu verkar allt fixat..

Emil och Simon, ni får se till o komma ner!

det här funkar juh inte, sitter i sthlm nu men önskar att jag var betydligt mer söder ut =) ... BG nästa år, någon som är sugen ?

lustigt, verkar ha försvunnit därifrån. Fixar ny när jag kommer hem ikväll... påminn mig om jag glömmer det ;)

Tillbaka
Topp