Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom slao har totalt störda och förlegade regler vad det gäller t.ex. fångrem på bräda känns detta också som en ganska förlegad regel skriven innan det fanns kickar som e så pass stora att det inte finns en chans att se över dem.Parkpass och ändrade regler för parker bör införas snarast.Det ska vara hårda jävla regler, inget lallande i parken, Visst folk vill kanske "utforska" och kolla, men är de inte där för att hoppa, fota eller annat som är parkrelaterat ska de inte åka där. Parkpass dödar ju detta. kombinera det med en liten folder om parkvett och indraget liftkort direkt om man vistas i landingen (utan att ha kraschat, hjälpa kraschande etc). Det ska vara hårt och extremt, då kommer det inte inträffa.Hasse sa:Jeppenator: Är så här att som flera andra har länkat till SLAO:s regler så är det alltid åkaren som kommer uppifrån som har ansvaret. Kan tyckas som en idotisk regel i parken tex. (tycker jag med) Men nu finns den regel så då är det så. Dätför tycker jag att ett parkpass skulle vara bra. För om du inte har park passet får du inte köra i parken. Och dessutom kan man göra speciella regler för parken då.
Krya på dig nu. Själv så ska jag ut och åka skidor igen
//H
antgligen modern. lär dig stava också.sevenfalk sa:vikken jävel ä de som skriker som ett as cp !! ;D
men det står ju också i många parker att åkning i parken sker på egen risk. nu vet jag inte hur det är i det här fallet´men jag personligen tycker att det är rätt lätt att räkna ut att om man står i landning eller åker över platån och ner i landning sen stannar där, då får man också ta konsikvenserna efter sitt handlande. det är ju en park och i en park brukar det hoppas . Iaf i dom parker jag har besökt.Ulath_Ass sa:Eftersom slao har totalt störda och förlegade regler vad det gäller t.ex. fångrem på bräda känns detta också som en ganska förlegad regel skriven innan det fanns kickar som e så pass stora att det inte finns en chans att se över dem.Parkpass och ändrade regler för parker bör införas snarast.Det ska vara hårda jävla regler, inget lallande i parken, Visst folk vill kanske "utforska" och kolla, men är de inte där för att hoppa, fota eller annat som är parkrelaterat ska de inte åka där. Parkpass dödar ju detta. kombinera det med en liten folder om parkvett och indraget liftkort direkt om man vistas i landingen (utan att ha kraschat, hjälpa kraschande etc). Det ska vara hårt och extremt, då kommer det inte inträffa.Hasse sa:Jeppenator: Är så här att som flera andra har länkat till SLAO:s regler så är det alltid åkaren som kommer uppifrån som har ansvaret. Kan tyckas som en idotisk regel i parken tex. (tycker jag med) Men nu finns den regel så då är det så. Dätför tycker jag att ett parkpass skulle vara bra. För om du inte har park passet får du inte köra i parken. Och dessutom kan man göra speciella regler för parken då.
Krya på dig nu. Själv så ska jag ut och åka skidor igen
//H
stoppsladd i luftenThe-Geb sa:Nu får det ju fanimej vara nog!
Glin som knappt slutat mellanstadiet gnäller på att andra barn som bara är marginellt yngre står i vägen för dem i landningen, så jävla svårt kan det väl ändå inte vara att se sig för!!! Det viktigaste måste väl ändå vara att alla ska ha roligt när de åker skidor och ingen skall behöva göra illa sig pga att någon inte orkar kolla om det är fritt i landningen. Vad är det för jävla attityd att skriva inlägg som t ex; -Fan va coolt!!!, eller -Det måste jag lära mig!!!, eller -Fy faan va fett!!!. Skärp er för helvete, fattar ni inte att den stackars femåringen som nu råkade stå i vägen och förhoppningsvis inte fick några fysiska skador kanske får men för livet i form av ett för alltid fördärvat skidintresse, men det skiter väl ni omdömeslösa människor i eftersom ni tydligen tycker att det är coolt som fan att skrämma bort nästa generations skidåkare från backarna. Det handlar ju inte om vems ansvar det är att hålla koll på barn i backarna, för det är ju helt självklart föräldrarnas, utan om att vi måste se till att alla kan och får åka skidor utan att de löper risk att skadas av andra, skador som man själv åsamkar sig är en helt annan sak.
Sen behöver man ju inte vara helt PK bara för det. Du måste ju erkänna att det ser liiiite coolt ut då killen som hoppar ändå räddar det hela med så stor kontroll...The-Geb sa:Nu får det ju fanimej vara nog!
Glin som knappt slutat mellanstadiet gnäller på att andra barn som bara är marginellt yngre står i vägen för dem i landningen, så jävla svårt kan det väl ändå inte vara att se sig för!!! Det viktigaste måste väl ändå vara att alla ska ha roligt när de åker skidor och ingen skall behöva göra illa sig pga att någon inte orkar kolla om det är fritt i landningen. Vad är det för jävla attityd att skriva inlägg som t ex; -Fan va coolt!!!, eller -Det måste jag lära mig!!!, eller -Fy faan va fett!!!. Skärp er för helvete, fattar ni inte att den stackars femåringen som nu råkade stå i vägen och förhoppningsvis inte fick några fysiska skador kanske får men för livet i form av ett för alltid fördärvat skidintresse, men det skiter väl ni omdömeslösa människor i eftersom ni tydligen tycker att det är coolt som fan att skrämma bort nästa generations skidåkare från backarna. Det handlar ju inte om vems ansvar det är att hålla koll på barn i backarna, för det är ju helt självklart föräldrarnas, utan om att vi måste se till att alla kan och får åka skidor utan att de löper risk att skadas av andra, skador som man själv åsamkar sig är en helt annan sak.
va hände?Pellee sa:haha snacka om merit, de där är nog svårare än kangaruuuuuuuu! :D
Fast endå, fett tur, ni vet ju vad som hände med CR Johnson
cr åkte vasaloppet och skippade alla blåbärssoppe kontroller. dagen efter sprang han långdistans utan att dricka.dagen efter ddrack han inte på hela dagen heller och den fjärde cyklade han runt hela jamaica. han dog av att skosnöret fastna i kedjan.MattiasJ1993 sa:va hände?Pellee sa:haha snacka om merit, de där är nog svårare än kangaruuuuuuuu! :D
Fast endå, fett tur, ni vet ju vad som hände med CR Johnson
Okej en del saker som du har skrivigt stämmer. Men en del saker är helt fel!The-Geb sa:Nu får det ju fanimej vara nog!
Jag tror inte han bara åker vidare jag tror han kommer stanna senare och kolla hur det gick.osterr sa:åker han bara vidare sen?! jibbers.. ingen respekt
Jo, men om du nu skulle tänka lite längre än näsan räcker så inser du säkert att även hopparen kan skada sig jävligt illa av att landa på en 5-åring eller annan valfri person som parkerat i landningen.Gsnell sa:men det står ju också i många parker att åkning i parken sker på egen risk. nu vet jag inte hur det är i det här fallet´men jag personligen tycker att det är rätt lätt att räkna ut att om man står i landning eller åker över platån och ner i landning sen stannar där, då får man också ta konsikvenserna efter sitt handlande. det är ju en park och i en park brukar det hoppas . Iaf i dom parker jag har besökt.
håller med!OScratchO sa:den där lilla ungen får ju fan skylla sig själv han/hon (blandras tror jag) stod ju i en landning.
Nu blir jag riktigt jävla förbannad!! Hur i helvete ska man kunna se en liten unge på 2dm som står i landningen? När man står där ovanför kicken ser man oftast absolut ingenting av landningen. Ta och tänk om förihelvete!The-Geb sa:Nu får det ju fanimej vara nog!
Håller medGEkroth sa:tjej eller inte... vad spelar det för roll? alla som inte förstår att man inte kan stå i landningen eller på kicken och snacka skit har inget i parken att göra. kan inte tänka mig ett enda skäl till man ska stå i kicken/landningen och snacka en massa. det tre anledningar att uppehålla sig i hoppet. kanske fyra andledningar.
1. Att hoppa. Konsten att utföra en vacker luftfärd.
2. Ramla. Konsten att inte klara av denna vackra luftfärd.
3. Hjälpa ovanstående.
(4.) Fotografera/Filma en eventuell vacker luftfärd.
Undra vad KaptenStofil tycker om detta?
peace