switch

• Trådstartare Trådstartare twintipunge
  • Start datum Start datum
T

twintipunge

Guest
switch
Hej om jag ska göra switch 180,360,540 har sett på många filmer du dom hoppar och gör 180 så dom kommer i switch läge ska man börja switch eller hoppa till switch?

switch
gör som du själv vill !

ja gör lite olika, ibland hoppar ja runt till sw när ja har fått upp farten annars droppar ja in sw direkt..

gör vafan du själv känner för !

switch
jag kör vanligt en bit för att få upp bra fart för att sedan hoppa över till switch, men det är nog mer en smaksak.

switch
jag kör sw hela vägen. Jag är nämligen för lat för att vända upp mitt i men ibland gör jag det också.

Herregud vilken intressant information ni fick Hoppas verkligen det gör era liv lättare nu eftersom ni vet hur jag gör när jag ska köra switch.

Asså lol vem fan bryr sig?

switch
Ewasx sa:
jag kör sw hela vägen. Jag är nämligen för lat för att vända upp mitt i men ibland gör jag det också.

Herregud vilken intressant information ni fick Hoppas verkligen det gör era liv lättare nu eftersom ni vet hur jag gör när jag ska köra switch.

du skriver att man ska kolla i ditt fotoalbum? vem fan bryr sig som det liksom, pheeew inte jag i alla fall

switch
jag byter till sw som jag bromsar tycker jag e lättast och så bromsar du bara pyttelite tycker jag iaf

switch
Jag hoppar runt 180 för annars e ja rädd att ja inte ska få tillräckligt me fart om ja börjar sw.

switch
Bucon sa:
Ewasx sa:

du skriver att man ska kolla i ditt fotoalbum? vem fan bryr sig som det liksom, pheeew inte jag i alla fall
inte jag heller, kom igen grabben när du fått basröst och blivit torr bakom öronen.

switch
fredrik_p sa:
Bucon sa:
Ewasx sa:

inte jag heller, kom igen grabben när du fått basröst och blivit torr bakom öronen.
muhaha so true

switch
Bucon sa:
Ewasx sa:

äägd

switch
måste långa tråden:P
när ja kör switch så kollar ja på höger sida fast jag snurrar åt vänster!
har kollat på många andra som snurrar åt vänster o dom tittar såklart åt vänster så gör ja grymt fel?:P spelar det nån stor roll,blir det lättare att snurra om ja skulle titta åt vänster eller e de bara en smaksak
hej hopp!

switch
Helt klart butter! även tail, mer åt wheely hållet, fast det har ju inget att göra med hur man vänder till sw!

Senast redigerad av en moderator:
switch
får du dåligt med fart så börja framlänges, tills du fått upp farten du behöver, sen snabbt hoppa runt till switch!

är de lugnt me fart så kan du likagärna börja switch.. men finns ju inget rätt eller fel ;) så kör hört!

kul när folk återuplivar gamla trådar^^

switch
jag åker vanligt först, sen när någon snygg tjej kollar då vänder jag runt. de ser rätt coolio ut!! kollar ingen blir det en straigt air. Fast en gång hände de att en kollade precis när jag var i kicken och de gick skit.

switch
Om du ska lära dig switch åkning så är det nog bäst att åka rakt och sen vända så att du inte tappar kontrollen (var så för mig i början) om du åker switch hela tiden..

switch
true sa:
ingen som gör butter? isånnafall är det någon som har tips på hur man kan lära sig?
Stoked on butters!
Men nu fattar jag inte vad du menar, lägga om till switch med hjälp av "butters" kallar jag inte butter då det mer bara känns som att man är för lat för att hoppa runt den. Bara luta framåt och vända aint really that hard haha

switch
Jag tycker att man får mer kontroll på farten om man kör vanligt en stund först, om man får för lite fart då så kan man ju alltid staka lite. Sen hoppar man runt ganska långt innan:)

switch
smidigare åk vanligt mer fart sen hoppar du bara över sen ggogogogo in i switch sen aa e hoppet där då då gör du en switch snurr :)

switch
jag börjare alltid switch, är för alt för att hoppa runt i farten, det är ju iofs en smaksak.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp